Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:mintun lääkärikirja on hyvä :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:mintun lääkärikirja on hyvä :attn:
Niin muuten on, sen avulla mäkin pyrin!
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:mintun lääkärikirja on hyvä :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:MItkä lääkäri kirjat ittenne mielestä hyviä lääkkiksen pääsy kokeissa?? ITte alottanu kodin lääkäri kirja ykkösestä?? ITteäni vaan ärsyttää aakkos järjästys..........OOn vasta Beessä.....Onko missään tiivistystä taudeista
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:Miten olis Aapinen ja ihan perinteiset kieliopinnot? Pääsykoe on yhdyssana.
Tervetuloa vaan lääkikseen. Kun itse pyrin, luettiin Galenos. Lisäksi lukion pitkän fysiikan ja kemian vastaavat tiedot pitää olla, jotta pystyy klaaraamaan pääsykoetehtävät. Nienstedtin "Ihmisen anatomia ja fysiologia" on hyvä perusteos, jota voi käyttää Galenoksen rinnalla.
Tämän päivän Galenos on varmasti hiukan päivitetympi versio kuin aikanaan, mutta sitä vaan hankkimaan sitten.
Mitä eroa on vanhassa ja uudessa versiossaMiten olis Aapinen ja ihan perinteiset kieliopinnot? Pääsykoe on yhdyssana.
Tervetuloa vaan lääkikseen. Kun itse pyrin, luettiin Galenos. Lisäksi lukion pitkän fysiikan ja kemian vastaavat tiedot pitää olla, jotta pystyy klaaraamaan pääsykoetehtävät. Nienstedtin "Ihmisen anatomia ja fysiologia" on hyvä perusteos, jota voi käyttää Galenoksen rinnalla.
Tämän päivän Galenos on varmasti hiukan päivitetympi versio kuin aikanaan, mutta sitä vaan hankkimaan sitten.