Suositelkaa paras raskaustesti apteekista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tänään aamulla tehty hailakka haamu davidin testiin mutta noissa on välillä niitä viivoja miten sattuu ja ties mitä painaumia ym. niin en paljon painoarvoa ko. testille laittaisi joten, mitä te suosittelisitte? entäpä tietoa mikä olisi herkin, Clearblue kenties? :)

Clearblue ihan tavallinen testi paras. Todella herkkä se 4pvä ennen vuotoa tehtävä testi. Itse olen saanut sillä 2x todella vahvan positiivisen juuri tuon 4pvä ennen oletetun vuodon alkua!

Olen aina ostanut apteekin oman testin. Hyvä on ja luotettava. Helppolukuinen. Olen testannut yleensä niin että kun kuukautisten jäämisestä on 5 päivää tai enempi niin tulos tulee heti.

Halvimman hyllyssä olevan olen aina ostanut, ja kolme lasta olen maailmaan saattanut. Tänä aamuna haalea viiva Elivon testissä, eli neljäs pulla uunissa :D Siinä ei ainakaan ollut MITÄÄN viivaa, ei haalean haaleaakaan, ruuduissa ennen testausta, eli jos siihen kaksi viivaa tuli, olipa miten haaleita tahansa, niin tulos on positiivinen.

Edellisellä kerralla käytin jotain testiä, jossa sen punaisen viivan paikan pystyi tihrustamaan ruudusta jo ennen testin käyttämistä, ja siinä "haamuviivaa" oli vaikeampi tulkita.

Yhteistyössä