Suositelkaa voimakastuoksuista huuhteluainetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haluan hajua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haluan hajua!

Vieras
ja pyykinpesujauhetta kans, kiitti.

Mun pyykistä katoaa se ihana huuhteluaineen kukkaistuoksu jo pyykin narulla kuivaessa, mitä aineita te käytätte, että saatte pyykin tuoksumaan pitkään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ERITTÄIN voimakkaan hajuinen pesuaine on se OMOn pikkujätti nestemäinen. Niin kova haju ettei haihdu millään. Susittelen sulle, en muille.

Onko se tuoksu hyvä? En halua mitään kloriitin hajua vaatteisiin tietenkään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
ERITTÄIN voimakkaan hajuinen pesuaine on se OMOn pikkujätti nestemäinen. Niin kova haju ettei haihdu millään. Susittelen sulle, en muille.

No haistele kaupassa. Hyvin mietona kai voisi olla ok, mut mä en tykkää kun haisee huuhteluaineen tuoksun läpikin. Käytän sitä vaan erittäin likaisiin ja haiseviin miehen työvaatteisiin :D Eikä haise kloorille.

Niin saippuainen, että en pysty laittamaan sitä koneeseen aivastelematta :/ Ja aivastelen vielä kun pyykit kuivia, ei kiitos enää meille!

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Niin saippuainen, että en pysty laittamaan sitä koneeseen aivastelematta :/ Ja aivastelen vielä kun pyykit kuivia, ei kiitos enää meille!

Ok, ei sitten meillekään. Kiitti varoituksesta! :)

Mä sain kaverilta vaatteita, jotka oli pesty joko tosi voimakkaalla pesuaineella tai käytetty erittäin hajustettua huuhteluainetta. Mä pidin yhtä villatakkia hetken aikaa päällä, mut mun oli pakko ottaa se pois, kun tuli jo huono olo siitä hajusta. Oli pakko pestä ne kaikki vaatteet uudelleen. Ei se haju kokonaan lähtenyt, mutta on vähän miedompi. Mä ite käytän hajustamatonta pesuainetta, enkä ollenkaan huuhteluainetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mä sain kaverilta vaatteita, jotka oli pesty joko tosi voimakkaalla pesuaineella tai käytetty erittäin hajustettua huuhteluainetta. Mä pidin yhtä villatakkia hetken aikaa päällä, mut mun oli pakko ottaa se pois, kun tuli jo huono olo siitä hajusta. Oli pakko pestä ne kaikki vaatteet uudelleen. Ei se haju kokonaan lähtenyt, mutta on vähän miedompi. Mä ite käytän hajustamatonta pesuainetta, enkä ollenkaan huuhteluainetta.

Pyydäpäs sitten sitä sun kaveria kertomaan pesuainemerkkinsä mullekin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
Ehkä te laitatte sitä omoa liikaa yhteen koneelliseen. Itse laitan noin puoli korkillista, eikä tuoksu ole kovin voimakas. Meillä on 4-5 kg kone.

Mä en laita kuin sen ohjemäärän ja silti haisee vaatteet pihallakin metrien päähän.

Ariel color tuoksuu aika voimakkaalle ja nyt viimesimpänä hankintana mulla oli Comfortin Sun Fress, se tuoksuu voimakkaalle ja pysyy vaatteissa pitkään. Softlan Ultran Vanilla&Orchidea sekä omena on kans sellasia tuoksuja et pysyy vaatteissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Haluan hajua!:
ja pyykinpesujauhetta kans, kiitti.

Mun pyykistä katoaa se ihana huuhteluaineen kukkaistuoksu jo pyykin narulla kuivaessa, mitä aineita te käytätte, että saatte pyykin tuoksumaan pitkään?

Hyi! Toivottavasti saat öklön raikkaan ulkoilman hajun pois vaatteista pikimmiten. Laita vaikka pari wunderbaumia pesukoneeseen. Ihana tuoksu. Omo ajanee saman asian.

Uusimmat

Yhteistyössä