suosittele bb-voidetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus lehden välissä oli testeri jotain merkkiä jota en nyt tietenkään muista. Aine oli sellaista harmaata, rakeista.
Hirveä levittää, jäi läikikkääksi iholla ja muuttui lopulta oranssiksi!

Minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia, meikkivoide on loppumassa.

Vaalea sekaiho, kokemuksia kiitos:D

Mua kiinnostaisi tietää, että mitenkä peittävää ne bb-voiteet on. Siis jos ihon värissä on epätasaisuutta niin peittääkö bb-voiteet sellaisia? Ovatko lähelläkään meikkivoiteita?
PS. Sorry, kun tuppasin ap:n ketjuun...

Minäkin tuppaudun :D. Uusimman K&T-lehden välissä oli näyte Garnierin bb-voiteesta, rasvoittuvan ihon vaihtoehto, vaalea sävy. Sopi mulle, levittyi hyvin ja aika hyvä peittävyys oli, mutta en usko ihan arven peittoon soveltuvan. Minäkin jouduin suunpielen näppylään lisäämään peitevoidetta.

Voisko joku valaista mua siitä, että miten tuo eroaa meikkivoiteesta? Joo, siinä on muka kaikki. Mitkä kaikki? Minä ainakin jouduin alle laittamaan ensin kosteusvoiteen ja päälle tosiaan peitevoiteen ja vielä puuteriakin sipaisemaan T-alueelle.

Mä suosittelen tuota Garnierin voidetta. Jos on kovin kuiva iho niin BB-voiteet tuskin sopii, mutta en mä sinne alle laita mitään, ei tarvitse. Ei ole niin peittävää kuin meikkivoiteet mutta iho saa luonnollisen sävyn ja hehkun. Peitevoidetta lisään tummille silmänalusille ja nenänpieliin, tosin silmän ympärille en tuota BB:tä edes laita..

Itsellä Cliniquen BB-voidetta. Se on kyllä peittävä, parempi siinä kuin monet kokeilemani meikkivoiteet. Tuoksuton ja hyvä koostumus, lisäksi vaalea sävy käy minulle jolle ei yleensä löydy mistään tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta. Puuteri ei olisi pakollinen jos en käyttäisi luomiväriä, eli jättää mattapinnan mutta hieman liian "kostean" että luomiväri siinä pysyisi ilman puuteria.

Mulla myös testeri tuosta cliniquen voiteesta, käytin viime viikolla muutamana työpäivänä ja tykkäsin kovasti. Yllättävän peittävää, todella riittoisaa ja levittyy nätisti. Ainoa ongelma on, että kasvoissa on tällä hetkellä enemmän näppyjä ja sellaisia umpinaisia paukamia kuin pitkään aikaan, en tiedä, voisiko johtua tuosta? Harmillista jos johtuu, olin aikeissa ostaa tuota heti kun testeri loppuu.

Mulla myös testeri tuosta cliniquen voiteesta, käytin viime viikolla muutamana työpäivänä ja tykkäsin kovasti. Yllättävän peittävää, todella riittoisaa ja levittyy nätisti. Ainoa ongelma on, että kasvoissa on tällä hetkellä enemmän näppyjä ja sellaisia umpinaisia paukamia kuin pitkään aikaan, en tiedä, voisiko johtua tuosta? Harmillista jos johtuu, olin aikeissa ostaa tuota heti kun testeri loppuu.

tai sitte iho vain puhdistuu olen ymmärtänyt BB voiteissa myös hoitava vaikutus..kuukausi kokeile jos vaikka iho paranee

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti35;27339666:
Minäkin tuppaudun :D. Uusimman K&T-lehden välissä oli näyte Garnierin bb-voiteesta, rasvoittuvan ihon vaihtoehto, vaalea sävy. Sopi mulle, levittyi hyvin ja aika hyvä peittävyys oli, mutta en usko ihan arven peittoon soveltuvan. Minäkin jouduin suunpielen näppylään lisäämään peitevoidetta.

Voisko joku valaista mua siitä, että miten tuo eroaa meikkivoiteesta? Joo, siinä on muka kaikki. Mitkä kaikki? Minä ainakin jouduin alle laittamaan ensin kosteusvoiteen ja päälle tosiaan peitevoiteen ja vielä puuteriakin sipaisemaan T-alueelle.

Ei eroa juurikaan. Markkinointitemppu.

Silti onnistunut, sillä vihdoin löysin hyvät meikkivoiteet. :D

Onko se sellaista että jos laitat vaan punottaville poskille niin näyttää naamiolta, pitääkö levittää koko naamaan ja häivyttää kuten meikkivoide?

Mä ostin Garnierin bb-voiteen, sen sekaiholle tarkotetun. Mattapinnasta iso plussa mut miinukset siitä et kuivat kohdat kuivuu entisestään.
Ihan ok voide siis kuitenkin, parempi lopputulos ku meikkivoiteella joka varsinkin tarraa noihin kuiviin kohtiin rumasti.

Alkuperäinen kirjoittaja sekaiho myös kysyy;27340212:
Onko se sellaista että jos laitat vaan punottaville poskille niin näyttää naamiolta, pitääkö levittää koko naamaan ja häivyttää kuten meikkivoide?

Jos löydät oman ihosi sävyisen, niin voi laittaa vaikka vain yhteen kohtaan, peittää mutta ei näy. Kesällä Maybellinen medium oli mulle hyvä, nyt Light.

Alkuperäinen kirjoittaja sekaiho myös kysyy;27340212:

Mulla käytössä Garnierin vaaleampi sävy. Laitan yleensä vain peittoa tarvitsevalle T-alueelle naamaan, ei tartte häivyttää pitkin kaulaa ollenkaan.

Pintakuiva sekaiho, joka jää kyllä inhasti kiiltelemään, mutta puuterin kanssa hyvin luonnollinen tulos. Talvella ulkoilussa toimii ilmankin.
Ja laitan alle kosteusvoiteen erikseen, muuten ei toimi mun naamalla....

Pitäiskin verrata joskus myynnissä oleviin "kosteuttaviin meikkivoiteisiin", onko niin mitään eroa.

Lioele. Peittävä, luonnollinen lopputulos. Suomesta ei saa, mutta kukkaroystävällisistä versioista paras.

Nimim. Tuolla kaapissa about 20 bb putelia Misshasta Garnieriin :x

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti35;27339666:

Minäkin käytin tuon näytteen ja tykästyin siihen. Kävin sitten putelin ostamassa ja mielestäni se ei ole ihan samaa kamaa?! Yritin katsella Garnierin nettisivuilta, että onko heillä eri versioita olemassa.

nyt mä kysyn kun mä olen tätä puolivuotta ainakin ihmetellyt!!?? Eli mikä ihme on bb-voide? BigBrother -voide ? BrigitteBardot -voide? BabyBlue -voide? BB King -voide? Mä olen ihan tosissani, kaikessa keski-ikäisyydessäni!

nyt mä kysyn kun mä olen tätä puolivuotta ainakin ihmetellyt!!?? Eli mikä ihme on bb-voide? BigBrother -voide ? BrigitteBardot -voide? BabyBlue -voide? BB King -voide? Mä olen ihan tosissani, kaikessa keski-ikäisyydessäni!

bb cream on alunperin kehitetty saksassa kauneusleikkauspotilaille. aasiassa marketti kuitenkin ensimmäisenä räjähti. bb = blemish balm. bb voide on meikkipohja jossa usein on lisättyjä hoitavia ominaisuuksia, yleensä myös korkea suojakerroin.

jos joku voisi mulle taas selventää että MIKÄ HITTO on BB-PUUTERI?
BB-voiteet ymmärrän, mutta bb-puuteri?
Miten se eroaa normipuuterista?

Loreal mainostaa parhaillaan telkkarissa jotain BB-puuteria ja mä en nyt ymmärrä ollenkaan miten bb-voide ja bb-puuteri liittyy toisiinsa.

Loreal on kyllä pahin kusettaja koko kosmetiikkamaailmassa..