M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla myös testeri tuosta cliniquen voiteesta, käytin viime viikolla muutamana työpäivänä ja tykkäsin kovasti. Yllättävän peittävää, todella riittoisaa ja levittyy nätisti. Ainoa ongelma on, että kasvoissa on tällä hetkellä enemmän näppyjä ja sellaisia umpinaisia paukamia kuin pitkään aikaan, en tiedä, voisiko johtua tuosta? Harmillista jos johtuu, olin aikeissa ostaa tuota heti kun testeri loppuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti35;27339666:Minäkin tuppaudun. Uusimman K&T-lehden välissä oli näyte Garnierin bb-voiteesta, rasvoittuvan ihon vaihtoehto, vaalea sävy. Sopi mulle, levittyi hyvin ja aika hyvä peittävyys oli, mutta en usko ihan arven peittoon soveltuvan. Minäkin jouduin suunpielen näppylään lisäämään peitevoidetta.
Voisko joku valaista mua siitä, että miten tuo eroaa meikkivoiteesta? Joo, siinä on muka kaikki. Mitkä kaikki? Minä ainakin jouduin alle laittamaan ensin kosteusvoiteen ja päälle tosiaan peitevoiteen ja vielä puuteriakin sipaisemaan T-alueelle.
Alkuperäinen kirjoittaja sekaiho myös kysyy;27340212:Onko se sellaista että jos laitat vaan punottaville poskille niin näyttää naamiolta, pitääkö levittää koko naamaan ja häivyttää kuten meikkivoide?
Alkuperäinen kirjoittaja sekaiho myös kysyy;27340212:Onko se sellaista että jos laitat vaan punottaville poskille niin näyttää naamiolta, pitääkö levittää koko naamaan ja häivyttää kuten meikkivoide?
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti35;27339666:Minäkin tuppaudun. Uusimman K&T-lehden välissä oli näyte Garnierin bb-voiteesta, rasvoittuvan ihon vaihtoehto, vaalea sävy. Sopi mulle, levittyi hyvin ja aika hyvä peittävyys oli, mutta en usko ihan arven peittoon soveltuvan. Minäkin jouduin suunpielen näppylään lisäämään peitevoidetta.
Voisko joku valaista mua siitä, että miten tuo eroaa meikkivoiteesta? Joo, siinä on muka kaikki. Mitkä kaikki? Minä ainakin jouduin alle laittamaan ensin kosteusvoiteen ja päälle tosiaan peitevoiteen ja vielä puuteriakin sipaisemaan T-alueelle.
nyt mä kysyn kun mä olen tätä puolivuotta ainakin ihmetellyt!!?? Eli mikä ihme on bb-voide? BigBrother -voide ? BrigitteBardot -voide? BabyBlue -voide? BB King -voide? Mä olen ihan tosissani, kaikessa keski-ikäisyydessäni!