Suosittele kantoliinaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 111
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

111

Vieras
Olen hankkimassa kantoliinaa pian syntyvälle vauvalle. Esikoisella en käyttänyt, mutta nyt on syntymässä toinen lapsi pienellä ikäerolla ja ajattelin hankkia liinan. Itsellä ei mitään kokemusta, suositelkaa hyvää liinaa.

Meillä oli (tai on se vieläki) BB-Sling, ihan perus rengasliina. Ihan näppärä mun mielestä. Tosin se ei varmaankaan kelpaa kantoliina/manduca/mitäniitäikänäonkaankantokammotuksia-ihmisille, mut meillä oli ihan hyvä. Yksinkertanen, mulla ei oo mitään mielenkiintoa ollut alkaa opettelemaan mitään ihmevirityksiä, eikä maksaa itteäni kipeeks niistä.
Aika vähällä käytöllä ollut, mut aina kun ollaan jossai reissussa oltu, on tuo ollut mukana, ja pääasiassa tota käytetty, vaikka rattaat/vaunutki ollut mukana.

meillä pienenä hug a bub ja hyvä oli, taitaa noi trikoiset olla kaikki aika samanlaisia. Sitten 6kk (jäbä tässä vaiheessa 12kg ja liina alkoi olla hankala) eteenpäin käytössä hotslingsin kantopussi, mahtuu kätevästi käsilaukkuun ja sen saa tarvittaessa nopeammin käyttövalmiiksi kuin pitkän liinan. On meillä sitten manducakin tuolla kaapin pohjalla pölyttymässä, ikinä en ole siitä tykännyt.

Meilläki on tollanen kantopussikin, MiniMonkey muistaakseni merkiltään. Se oli näppärä ihan vauvana, mutta nyt vauva-ajan jälkeen en oo oikeen osannut käyttää, kun sitä ei saa kiristettyä vaan toisesta reunasta... :/

Mutta siis, sama idea noissa on kummassaki, mitä meillä on. Toista vaan saa kiristettyä molemmista - tai jommasta kummasta reunasta, ja toista vaan koko pituutta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä