Suosittele matkarattaita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hakusessa olisi näpsäkät ja pieneen tilaan menevät matkarattaat 8kk ikäiselle. Gracot ja Emmat on ainakin poissuljettu vaihtoehto. Olen miettinyt Baby Joggereita ja Quinnyja mutta molemmat ovat sieltä kalliimmasta päästä. Osaatteko suositella mitään?

En tiiä noiden em. hintoja, mut mä oon tykänny PegPerecoista. meillä on noi 7 vuotta vanhat 3 lapsella käytössä olleet edelleen ku uudet vaikka käytetty aina lumettomina aikoina päärattaina. Helpot kasata pieneen tilaan, ketterät liikkumaan...

Quinnyt on meillä, olisko zippy(??)
Muuten hyvät, mut meillä ei ole tavaratilaa yhtään ja kaatuu tosi helposti jos laittaa kassia/ reppua työntökahvoihin ( mikä ymmärrettävissä ei edes ole tarkoitettukaan) tosi pieneen tilaan menee ja kätevät. Siks ne me ostettiinkin. Toisella lapsella jo käytössä eli kestävät enemmän kuin yhden lapsen tarpeen verran.
Suosittelen!

Baby Joggerit oli niin hyvät matkarattaat, että voitiin myydä Emmaljungat pois. :) Näppärät, kulkevat maastossa/lumessa/nupulakivillä jne. hyvin, niissä pystyy lapsi nukkumaan, helpot kasata ja menevät pieneen tilaan. Ainoa miinus melko pienestä tavarakorista.

Yhteistyössä