Suosittele puhelinta MINULLE!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan uuno
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan uuno

Vieras
Minulla on nyt Nokia N9 puhelin ja se pitäisi vihdoin ja viimein päivittää, kun on jo matkansa päässä. Mitä puhelinta suosittelisit ja miksi? Onko Samsung minkälainen puhelin?

Samsungilla on monenlaisia puhelimia aivan kuten muillakin valmistajilla. Tärkeintä tässä on nyt se että mitä ominaisuuksia puhelimessa pitää olla ja mitä se saa maksimissaan maksaa.

En tarvitse mitään superhyvää ja kaikilla uutuusherkuilla olevaa puhelinta, ihan peruskäyttöä, netin selailua, kuvien ottamista jne.. Mietin myös Lumia puhelinta, mutta olen kuullut niistä pelkästään huonoa. Voiko jotain Samsungin mallia verrata vaikkapa Lumia 925 malliin? En ole koskaan omistanut Samsungin puhelinta..

"Peruskäyttö" on aika hankala käsite. Netissä surffaaminen on kyllä sitä peruskäyttöä mutta senkin voi tehdä joko jouhevasti tai vähemmän jouhevasti. Tähän vaikuttaa ihan suoraan puhelimeen käytetty rahamäärä. Isommalla rahalla saat tehokkaamman laitteen joka toimii ripeämmin ja on siten mukavampi käyttää.
Jos ei ole halua laittaa rahaa siihen lippulaivaan niin sitten järkevin tapa on mennä liikkeeseen näpelöimään mallistoa ja tehdä ratkaisu siellä.

Jos nyt jotain kohtuuhintaista pitää esiin nostaa niin speksien valossa Samsung Galaxy Trend näyttäisi olevan hintaluokassaan (n. 130€) ihan varteenotettava vaihtoehto.

Lumiat eivät ole minulle muutamaa näpelöintikertaa lukuunottamatta tuttuja.

Oletko keskustellut kenties vannoutuneiden Iphonen käyttäjien kanssa ja androidin voimaan vannovien kanssa jos olet kuullut Lumioista pelkkää huonoa? Lumiat ovat järjestään hyviä, luotettavia, tehokkaita ja helppokäyttöisiä laitteita. Ainoa miinus on appsien suppeampi valikoima. Hinta ratkaisee, mutta kyllä kaikki x20 mallit ovat hinta-laatusuhteeltaan kohdillaan.

Yhteistyössä