Suosittele puhelinta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen26v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen26v

Vieras
Minulla on tollainen tavallinen perinteinen Nokian puhelin. Vuosi sitten vein takuuseen kun yksi näppäin lakkasi toimimasta (sain samanlaisen puhelimen tilalle) ja nyt taasen sama vika (taas sama näppäin lakannut toimimasta), enään tuskin kuuluu takuuseen (puhelin alunperin ostettu 08/2011) joten uutta puhelinta pitäisi hankkia.

Mikä olisi hyvä puhelin? Mielellään ihan perinteinen (ei tarvi olla mikään kosketusnäyttö). Katselin Nokian Asha 206 netistä - mutta onko tarkoitettu lähinnä ikääntyneille ja lapsille? Tai millainen olisi Nokian Asha 302? Saa suositella mitä tahansa muutakin.

Jos tuo vanha on 2 vuoden sopimuksella oleva kytkypuhelin, niin niissä on koko sopimuskauden kestävä takuu. Ainakin itse, kun ostin 8/2011 kytkykaupalla Nokian puhelimen, niin myyjä vielä erikseen muistutti, että siinä on 2 vuoden takuu. Varmaan kannattaa ihan peruspuhelimia katsella, jos et tarvitse puhelinta muuhun kuin puhumiseen ja tekstiviesteihin. Yleensä halvoillakin kännyköillä nämä toiminnot ovat hyvin toimivia, eikä sitten puhelimen vahingossa kadotessa harmita, että meni kallis puhelin hukkaan. Me ostettiin viime syksynä ekaluokkalaiselle Nokia C2-05 puhelin ja kovasti on siihen ollut tyytyväinen.

Joo, totta puhelimellahan tosiaan onkin 2 vuoden takuu (ei tosin kytkypuhelin oo, mut kuitenkin).. Itse jotenkin vain muistelin et ois 12kk tai 18kk.
No niin täytyypä marssia liikkeeseen tänään tai huomenna ja viiä puhelin huoltoon. :)

Yhteistyössä