Meillä käytössä Easywalkerit vauvan kopalla. Täytyy sanoa, että olin yllättynyt näiden ketteryydestä, vaikka monessa keskustelussa näitä olikin kehuttu. On mielestäni aika samanlaiset noiden Mountain Buggyjen kanssa. Molempia mietin itse, nämä vaan löytyi kohtuu hinnalla käytettynä.
Itse halusin niin, että lapset on vierekkäin, mutta vaunuilla pitäisi kuitenkin mahtua normisisäovesta, että saan vaunut vaatehuoneeseen säilytykseen. Muita kriteerejä oli erilliset kuomut ja istuimet, koppa vauvalle, riittävän isot pyörät ja mahdollisimman kevyet työntää. Niin ja yksi tärkeä kriteeri oli se, että myös vanhemman lapsen istuin pitää saada makuuasentoon, kun nukkuu vielä päikkäreitä vaunuissa. Ikäeroa meillä siis 1,5 vuotta.
Makuasioitahan nämä tietty aina on ja niin kuin joku tuossa sanoi niin kai nämä tuplat vähän kompromisseja on...
Muutamalla kaverilla on muuten Bugaboon tuplat ja ne vaikuttaa myös todella näppäriltä. Niissä rungon saa kavennettua, jos ei ole kuin yksi lapsi kyydissä. Muuten siis ovat rinnakkain.