Suosittelisitko Brio Pony -rattaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras

Eli tuollaiset ovat "ostoslistalla". Te, joilla nämä rattaat on, oletteko olleet tyytyväisiä? Ovatko näppärät liikkua esim. bussilla? Haittaako se, että työntöaisa ei ole säädettävissä?

Oon ollu tyytyväinen. Kuomua ainoostaan joskus kaipaillu. Tykkään kun niis on tarpeeks isot pyörät. Ei oo tullu tilannetta vastaan, että oisin kokenu ne jotenki kömpelöiksi tai hankaliksi. Ei oo myöskään haitannu tuo ettei saa säädettyä sitä aisaa.

Suosittelen. Vielä kun selkänojan saisi edes hiukan makuulleen niin olisivat täydelliset. Bussissa ovat näppärät. Nostaa vaikka yksin, kun ovat niin kevyet lapsi kyydissäkin. Kuomun voi ostaa lisävarusteeksi.

Meillä oli aiemmin ponyt irtokuomulla, ostettiin käytettynä, oli ainoina rattaina ja ei mitään valittamista.
Nyt on racet, niissä kuomu vakiona ja selkänoja menee alemmaks kun ponyissa, aivan loistavat kärryt:)

Näppärät mutta tukevat. Hyvät kärryt, joihin mahtuu isompanakin.
Miinuksia on selkänoja, joka ei mene makuuasentoon ja pieni tavarakori. me on laitettu verrkopussi tavaroita varten, se on tosi paljon käytössä.

Meillä poissuljetut kun minä oon käsivammanen, ja kuopus edelleen nukkuu päikkärit rattaissa. Brion spinejä vähän katsellut sillä silmällä, vaan pitää tarkistaa eka työntöaisan alin korkeus :(

Yhteistyössä