Suostuisitko laittamaan lapsesi tilanteeseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva aityli 30 ja risat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva aityli 30 ja risat

Vieras
http://www.iltalehti.fi/viihde/200807308026204_vi.shtml

Jani Sievinen estaa ex-vaimo Susanna Sievisen tutustumasta naiseen joka kuitenkin viettaa puolet ajasta Susannan(kin) lasten kanssa? Itse en suostuisi ja esikoista tassa odottelen.. en tosin eroa :D
Mutta kiehautti verta verta vahasen ajatus etta joku taysin vieras ottaisi lapseni hoitoon.. vaikkakin siina olisi exani mukana. En suostuisi!

*kautta kiven ja kannon!!*

Jospa se Janin uusi vaimo ei halua tavata Susannaa, mutta ei itse halua puida asiaa julkisuudessa? Tuskin Jani pystyy estämään näiden kahden naisen tapaamista, jos he tosiaan haluavat tavata toisensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
itse ehdottomasti haluisin tavata ihmisen jonka luona lapseni asuvat

Kaipa ne nyt on tavanneet,mutta ei kai niiden tartte sen enempää tutustua ti ystävystyä,en ainakaan haluisi exiä ja nykyisiä sekotella kamuiksi ja noin isot lapset tajuaa et mari on mari ja äiti on äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Ikävää kun ihmisten täytyy riidoissa erota. Tietenkin pitäisi tutustua mutta ymmärrän Janin kannan asiassa ettei antttaisi lapsia ulkomaille.

totta ymmärrän minäkin.
en minäkään suostuisi että lapseni muuttaisi noin pitkälle.
mutta musta lasten pitäis saada päättää missä asuvat.

En voi muuta kun ihmetellä miksi sen susannan kaikki asiat pitää työntää lehtiin ja nettiin?Haukkua exää ja lastensa isää julkisesti-eikö sillä ole korvien välissä mitään?Olisi hiljaa ja vaikenisi.

Yhtälailla molemmat ruotii julkisuudessa toisiaan ja ongelmiaan. Fiksuina ihmisinä olisivat olleet hiljaa asiasta. Mitäpä se kuuluu koko kansalle. Mutta julkisuus on joilleki nii pirun tärkeää, että siinä unohdetaan lapsetki.

Eipä sillä, että lehdet tosiaankaan osais kertoa asioista totuuden.

Yhteistyössä