suostuisitteko seksiin tässä tilanteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Mies ryhtyy suoraa hommaan eikä lämmitä mua millään tavoin. Ei edes voida suudella seksin aikana. Miehen käsitys esileikistä on et riisuu multa housut, paidan voi jättää päälle koska se ei ole tiellä. Ja kyllä, olen noin tuhat kertaa kertonut miehelle mitä haluan hänen tekevän ja mitä mä tarviin et innostun hommasta. Siitä huolimatta ei tee yhtään mitään koska ei kuulemma malta, vaan pitää päästä suoraan asiaan. Mun ei tee enää koskaan mieli koska tiedän et se on juurinkin tuollaista, housut pois, sisään ja ulos pari kertaa ja kiitos.

(Selvennyksen vuoksi, ei siis ole aviomies vaan uusi miesystävä, seurusteltu 6kk ja koko sen ajan ollut tällaista, muuten ihan kiva mutta tämä seksi :kieh: )

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
:/ Miettisin jatkoa aika tarkkaan... Jos siis olette asiasta puhuneetkin.

Lukemattomia kertoja. Ei vaan mene viesti perille. Tuntuu typerältä jättää toista tämän takia mutta jotenkin mun mielestä se kertoo aika paljon siitä et välitä mun tunteista jos ei edes tässä asiassa viitti mua huomioida.

Toi että uuden miesystävän kanssa ei oikeen tee mieli, kuulostaa jo sinänsä aika pahalta. Ehkä se ei vaan fyysisesti suhun vetoa ja on vielä kaupanpäälle tommonen törkimys.

en tiedä, meillä on aina tommosta, mut ei se oo ongelma koska oon kyllä heti mukana.. Toki joskus harrastetaan esileikkejäkin, ja varmaan harrastettais aina jos se ois jommalle kummalle tärkeetä..

Eikös sen seksin pitäisi olla ihanaa ja toisista pitäisi nauttia kaikin tavoin. Varsinkin tuossa vaiheessa. Kyllähän joskus pikapano virkistää, mutta jos aina on tuommosta, niin miettisin minäkin suhteen jatkoa aika tarkkaan... Meillä nautitaan toisistamme ennen varsinaista yhdyntää vieläkin joka kerta vaikka yhteisiä vuosia on takana kymmenenen..

No kyllä jäisi seksit aika vähiin, jos meno olisi tuollaista housut kinttuun, mulkku sisään... Miehelle tuntuu olevan pääasia, että kunhan hän vaan saa pillua niin se riittää. Yök! Mä olen kyllä vaativampi seksin suhteen ja en tuollaiseen enää alkaisi. Jos nyt joskus harvoin tuollainen pikainen, mutta ei jatkuvana.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:

Lukemattomia kertoja. Ei vaan mene viesti perille. Tuntuu typerältä jättää toista tämän takia mutta jotenkin mun mielestä se kertoo aika paljon siitä et välitä mun tunteista jos ei edes tässä asiassa viitti mua huomioida.

Jos ei edes alussa viitsi huomioida, ei se ainakaan parane. Ok, ehkä tylsää mutta kiva seksielämä on mulle itselle tärkeää että en varmaan jaksaisi katsella jos ei kerran vihjeet, suora puhe eipä muut opetukset tehoa :ashamed: *avaa sateenvarjon*

Jos puolen vuoden jälkeen seksi tökkii niin minä ainakin ettisin uuden miehen, ei se siitä kummene kun ei ole jo kummentunut. Ja näin kun mulla jo ikääkin on, en kattelisi yhtään pidempään.

Siinäpä se, ite taisit just osua asian ytimeen. Tossa tilanteessa en ite enää kattelis vaan pistäsin kiertoon... Varmasti löytyy sellanenkin, joka ei itsekkäästi keskity vaan omiin haluihinsa vaan huomioi myös naisen.

Suosittelen käymään Tampereen Työväen Teatterissa katsomassa Luolamiehen sen miehes kanssa! On tosi hauska ja siellä käydään huumorin varjolla nämäkin, kuten lähes kaikki muutkin naisten ja miesten erot läpi. Antaa hyvän pohjan keskutelulle asiata miehen kanssa ja tilaisuuden mennä itseensäkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos ei edes alussa viitsi huomioida, ei se ainakaan parane. Ok, ehkä tylsää mutta kiva seksielämä on mulle itselle tärkeää että en varmaan jaksaisi katsella jos ei kerran vihjeet, suora puhe eipä muut opetukset tehoa :ashamed: *avaa sateenvarjon*

Niin, musta tuntuu et ei se edes välitä musta :( Kyllä mä tietenkin yleensä seksin aikana olen saanut, siis edellisten miesten kanssa, mutta en mä sillä tavalla ole helppo että pelkkä yhdyntä riittäisi vaan pitää olla muutakin. Ja sen pitää kestää kauemmin kun sen 6min. Ärsyttää sekin kun ei voida edes suudella, kun se kuulemma häiritsee häntä :/ Mitä enemmän mä mietin asiaa sitä vihasemmaksi mä tuun!

No jos teillä on suhde niin alkuvaiheessa, että ei yksinkertaisesti malta (niinkuin mies on itsekkin sanonut) niin eiköhän asia ajaudu pikkuhiljaa mallilleen ajan myötä.

Voishan sitä kokeilla vaikka sellaista, että ottaa ekan erän pikana, ja hengähdystauon jälkeen hoidetaan homma rauhallisemmin edeten?

Jos tilanne ei puhumalla parane, niin pistäisin kierrätykseen koko miehen. Kuulostaa tylyltä, mutta kyllä minulle seksi on parisuhteessa senverran tärkeää, etten haluaisi elää ihmisen kanssa, joka ei huomioi minun halujani ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
No jos teillä on suhde niin alkuvaiheessa, että ei yksinkertaisesti malta (niinkuin mies on itsekkin sanonut) niin eiköhän asia ajaudu pikkuhiljaa mallilleen ajan myötä.

Voishan sitä kokeilla vaikka sellaista, että ottaa ekan erän pikana, ja hengähdystauon jälkeen hoidetaan homma rauhallisemmin edeten?

Niin muta jos naista jo alkuaiakana ei oikein huvita koko homma ja ukko pännii jo nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Suosittelen käymään Tampereen Työväen Teatterissa katsomassa Luolamiehen sen miehes kanssa! On tosi hauska ja siellä käydään huumorin varjolla nämäkin, kuten lähes kaikki muutkin naisten ja miesten erot läpi. Antaa hyvän pohjan keskutelulle asiata miehen kanssa ja tilaisuuden mennä itseensäkin. :D

Voin lyödä vaikka vetoa, mutta ap:n mies ei ymmärtäisi juttua ollenkaan. Tuumaas vaan, kato se on ihan normaalia ja kaikki niin tekee, ei mitään esileikkejä harrasteta.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

Luulis sitä että just alussa malttais ja viitsis nähdä vaivaa vaikka myöhemmin vähän hiipuiskin.

Jaa, kyllä joskus voisin suostuakin, mutta en kyllä tapaa tuosta ottais.

Mutta siis mitä tuo on muuta kuin huonoa seksiä teillä, oletko sanonut noin suoraan miehelle. Se vois herättää miestä, jos sanoo "muuten kyllä voisin suostuakin, mutta kun en välitä huonosta seksistä ja sitä se on sinun taholtasi" Jospa tämä sinun miehesi oikeasti luulee, että lantion edestakainen liike, saa naisen kuin naisen extaasiin ja miettimään vain, että harmi kun miehiltä ei onnistu heti perään uusinta...

Mutta täytyy sinun etsiä syytä itsestäsi. Sinä suostut huonoon seksiin sillä, että suostut seksiin, silloin kun ei kiinnosta. Mies on osoittanut, että hällä ei ole kiinnostusta sinun halujasi kohtaan, niin ei sieltä mitään salama taivaalta iskua tule, että yhtäkkiä hän nyt sitten hoksaakin esileikkien ihanuuden.
Ei, tilanne jatkuu niin kauan samana, kun annat sen jatkua. Seksistä kieltäytymällä ei ole muita voittajia kuin sinä. Joko mies jättää sinut sen takia, mutta silloinhan hän on täys kusipää muutenkin, joten menetystä ei juurikaan tule. Tai sitten hän hoksaa, että ai ai, jotakinhan tässä täytyy tehdä seksin eteenkin...

Yhteistyössä