SuperFit Icebird -talvikengistä kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HopeaToffee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HopeaToffee

Tunnettu jäsen
04.08.2012
21 340
6 402
113
Onko jokkain ollut lapsella käytössä Superfitin Icebird? Kaipailisin käyttökokemuksia näistä kengistä. Oliko lämmin, millainen lesti? Ostitko mistä kaupasta vai tilasitko netistä?
 
Me ostimme juuri kokoa 24 olevat Icebirdit. Käyttökokemusta ei vielä paljon ole, mutta 0-kelissä rataslenkin jälkeen jalat eivät olleet kuumat, eivätkä viileät. Lapsellamme on leveähkö jalka ja kengät mielestäni tarpeeksi leveät. Ei voi kyllä sanoa leveälestiseksi kengäksi. Ihanan kevyt kenkä, pohja taipuisa ja helppo laittaa jalkaan, mutta myös tukevasti kiinnitettävissä. Ihan huippukenkä mielestäni.
 
Parhaat talvikengät, mitä meillä on ollut. Kokemusta mm. Vikingeistä ja Eccoista. Nämä pitivät todella hyvin kosteutta ja jalat pysyivät lämpimänä. Lesti ei mielestäni leveä, normaali tai hieman kapeahko.
 

Similar threads

V
Viestiä
2
Luettu
314
Aihe vapaa
vieras jatkaa
V
M
Viestiä
0
Luettu
290
M
S
Viestiä
2
Luettu
872
V

Yhteistyössä