Supistelee ja supistelusta menee vatsa sekaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AUTS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No todella todella epämiellyttäviä. Alkaa pyörryttää mutta mitään menkkakipua tms. en tunne. Eilen oli selkäkipua mikä säteili jalkoihin mutta meni lääkkeellä ohi.

No pitäsköhän sun käydä varmuuden vuoks näytillä äitipolilla, ettei vaan vauva yritä jo syntyä. Mulla kuopuksen synnytys alkoi sillä että tuli epämiellyttäviä, mutta ei kipeitä supistuksia, suoli tyhjeni ja oksensin joka supistuksen jälkeen. Siitä n. 4 tuntia niin oli vauva sylissä.

Alkuperäinen kirjoittaja AUTS:
Pitäisikö olla jotain muita merkkejä jos kyse ois synnytyksestä? Vuotoja? tms. 2 ekaa syntyny suunnitellusti sektioilla.

Mulla on ainakin molemmat synnytykset alkaneet ihan supistuksilla (ekassa just noin, että lähinnä selkään/jalkoihin eikä mitään menkkakipumaisia) eikä oo tullut mitään vuotoja. Sulla on viikkoja niin vähän, että lähtisin kyllä näytille vaikka sitten niiden lasten kanssa.

Vauhdilla sinne polille, vaikka lasten kanssa jos ei muuten. Sulla on niin pienet viikot että jos toi ennakoi synnytystä niin vauva ei ole mahdollisuutta selviytyä jos et ole ammattilaisten hoivissa. Supistuksia voidaan estää lääkityksellä.

Muakin on supistellut jo 6 viikkoa kivuliaasti (viikosta 25 lähtien) mutta valitettavasti ei vatsa mene löysälle...se kun olisi nyt ihan äärimmäisen toivottavaa koska mulla tilanne on juurikin päinvastainen :x :headwall:

Piru kun matkaakin on sinne polille. Kai se on pakattava lapset autoon ja lähdettävä. Matkaa liki 100 km suunta.
Ei minullakaan mitään ripulia ole mutta tuo supistelu saa aikaan sen että vatsa toimii ja sit taas toimii ja toimii... Vaikka ihan vettä vaan ei tulekaan niin toimii kyllä turhan tiuhaan. Onneks vessa lähellä.

Yhteistyössä