Supistelee jatkuvalla syötöllä rv36.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei, mulla menossa nyt rv36 (35+4). Harjoitussupisteluita on ollut viikolta 16 saakka, selkeästi nyt kipeytyneet ja joinakin iltoina tulee säännöllisesti, pahimmillaan 4 tuntia putkeen. Edellinen syntynyt rv35+5, mutta nyt ei pitäisi olla vaaraa ennenaikaisuudesta, kohdunkaulaa oli viime viikolla vielä 2 cm jäljellä ja paikat kyllä kovin pehmeät, mutta kiinni. Ahdistaa kuitenkin nämä jatkuvat supistelut, pahimmillaanhan nämä voivat jatkua vaikka sinne viikolle 42+0, jolloin ehkä käynnistetään, JOS ei itsellään meinaa käynnistyä. Onko kenelläkään kokemusta, että onko äidin kipujen vuoksi käynnistetty synnytystä aiemmin? Tarkoitan nyt rv38+0 jälkeen? Alkaa olla illat ihan järkyttäviä, kun kaksi vanhempaa (alle kouluikäistä) lasta hoidettavana, supistelee ja ihan järkyttävät selkäkivut lisäksi. Olen pohjakunnoltani hyväkuntoinen, mutta tuntuu, että nyt olen aivan p**kana sekä fyysisesti, että henkisesti tämän jatkuvan supistelun ja kipujen takia :( Painoa tullut raskauden aikana 10kg (lähtöjään hoikka,BMI 18,6), joten mitenkään kamalasti en ole kerännyt massaakaan, mutta ilmeisesti alan olla jo niin vanha, ettei enää kroppa kestä. Esikoisesta porhalsin vielä rv 40+5 lenkillä, kun syntyi sitten seuraavana päivänä. Turhauttavaa!

Ei raskauden aikana ole tarkoitus porhaltaa yhtään mitään.
Ja jos supistelet sun kuuluu levätä!! Oikeasti!
Ööö, siis en ole porhaltanut mitään. Esikoisen aikana pystyin lenkkeilemään reippaasti loppuun asti. Toisekseen mulla on supistellut koko raskausajan, mutta vasta nyt alkanut paikat vähän kypsyä, kuitenkin niin vähän, että lääkärin mukaan hyvin epätodennäköistä, että tämä tulee ennenaikaisena. Pakko normaalit asiat tehdä, en voi mihinkään vuodelepoon tässä ruveta, eikä missään välissä ole edes moista ehdotettu. Lähinnä mietiskelin, jos tää menee reilusti yli lasketun, että voivatko käynnistellä aiemmin, jos tilanne kuitenkin suht kypsä.

Yhteistyössä