Supistuksista?ko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Siis voi hitto, koska tää inhottava olo muuttuu varsinaiseks supistukseks?Vai oonko mä tulossa jotenkin kipeeks..

Mulla on jo 2 tuntia poltellu alaselkää ja mahaa kovettelee melkein koko ajan, mut ei muhun satu, mulla on vaan tosi inhottava olla, tekis mieli koko ajan venytellä jne..Hanurista, sattuis ees kunnolla..

Mulla juili tosi kovaa menkkakipua n. 10 minsan välein koko päivän ja illan. Puolelta öin sitten loppui ensin ihan hetkeksi ja sit lykkäs tehoja niin, että voi jo sanoa, et SAAAATTTUUUI. =)

Joten kyllä se sieltä. Tsemppiä. Mun vinkki on, että nuku, kun vielä pystyt. ;)

kohta se on sinullakin nyytti sylkyssä:) paljon sulla on nyt viikkoja? mulla oli selässä juur ihme polttelua ja tukalaa oloa. 6h siitä oli poika syntynyt. kivut vain kovenivat selkäpuolella eikä tullut ollenkaan vatsan puolelle.

Juilii mun välillä mahaakin, mut harvemmin..Istuminen pahentaa ja seistessä melkein kaikki tuntemukset katoaa paitsi toi vanne mahan ympäriltä..Mä oikeesti aattelin jo et nyt mulla alkaa se vähäkin järki katoaa..

Viikkoja on 39+2 ja mä just tänää päätin ettei tän tartteis syntyä ennen ens viikon loppupuolta kun on tulossa vieraita ja kaikkee .. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
.

Viikkoja on 39+2 ja mä just tänää päätin ettei tän tartteis syntyä ennen ens viikon loppupuolta kun on tulossa vieraita ja kaikkee .. :p

Joo mäkin päätin etten synnytä ennen miehen mummon hautajaisia, vaan tyttöpä päätti syntyä vajaa 10h ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Joo mäkin päätin etten synnytä ennen miehen mummon hautajaisia, vaan tyttöpä päätti syntyä vajaa 10h ennen.

Nii onko tässä sit joku "ei nyt" taika.. :p

Mä oon edelleen aika skeptinen sen suhteen et tää mihinkää tästä lähtis etenee, mut tää olo on aika pirun rassaava..

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Nii onko tässä sit joku "ei nyt" taika.. :p

Mä oon edelleen aika skeptinen sen suhteen et tää mihinkää tästä lähtis etenee, mut tää olo on aika pirun rassaava..

Hyvin paljon mahdollista! B)
Ja muistan hyvin miten rassaavaa oli vikat päivät, kun tosiaan toivoin että syntyis jo ja toisaalta taas toivoin että menis sen pari päivää vielä. :xmas:

Juilii mun välillä mahaakin, mut harvemmin..Istuminen pahentaa ja seistessä melkein kaikki tuntemukset katoaa paitsi toi vanne mahan ympäriltä..Mä oikeesti aattelin jo et nyt mulla alkaa se vähäkin järki katoaa..

Käyt äkkiä pyöräyttämässä sen vauvan ja palaudut sitten äkkiä kotiin kestitsemään vieraita..? :D

Tsemppiä :flower: Toivottavasti etenee tai loppuu, paikallaan junnaaminen on kurjaa.

Mun sisko sai pojan muutama viikko sitten ja ne puhu pari päivää aiemmin et kuhan ei tiistaina syntyis, kun miehen pitäs olla pakosti melkein töissä sillon. No, syntyhän se tiistaina.

Itse sain tiistaina pojan ja mies sanoi vkoloppuna et kuhan ei tiistaina syntyis kun olis yks työkeikka ja aika välttämätön :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun sisko sai pojan muutama viikko sitten ja ne puhu pari päivää aiemmin et kuhan ei tiistaina syntyis, kun miehen pitäs olla pakosti melkein töissä sillon. No, syntyhän se tiistaina.

Itse sain tiistaina pojan ja mies sanoi vkoloppuna et kuhan ei tiistaina syntyis kun olis yks työkeikka ja aika välttämätön :D

Isäntä sano just tänää et hänen tuurillaa se syntyy huomenna kun sillä olis menoja... :D

Yhteistyössä