supistuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

memmu

Vieras
Onko jollakulla käynyt niin... että kahessa ekassa raskaudessa supparit olleet saman tuntoisia ja sitten kolmannessa erilaisia...

Eli siis selvennän... kaks ekaa synnytystä on mulla lähtenyt vesien menolla... ja edellinen synnytys kesti 2,5h. Mulle sanottiin, että nyt tämän kolmannen kanssa pitää lähtee heti jos alkaa supparit tai vedet menee.

Nyt on kuitenkin muutaman viikon aikana parina yönä supistellut epäsäännöllisesti ja mihinkään ei ole lähdetty kun itsestäni on kuitenkin tuntunut, ettei niillä suppareilla mihinkään synnyttämään pääse.. niinku ei olekkaan.

Nyt viime yön oli taas tuollainen ja nyt on sitten muuttunut "supparit" lähinnä sellaisiksi vatsa/selkä jomotukseksi.. eli siis on vähän sellanen tunne niinku olis vatta kuralla ja välillä se kipristelis. Ihan outoja tuntemuksia.. eli voiko supparit muuttua yhtäkkiä ihan erilaisiksi... ymmärsiköhän joku tätä mun sepustusta... En kyllä viitsis lähtee 30km päähän tarkistuttaan jos ei tässä nyt vielä synnytetäkkään... niin ja viikkoja 38+5 kun joku kuitenkin sitäkin sitten kysyy :)

mulla on useita synnytyksiä takana ja lähes kaikki täysin erilaisia. toisiks viimesellä jouvuin verenpaineen takia sairaalaan,lääk.teki sisätutkimusen ja sanoi et ois hyvä jos tää lähtis itekseen käyntiin. no,eiköhän yöllä tullu limatulppa ja kätilö tuli tarkistaa tilanteen ja sanoi et jos haluat miehes synnytykseen mukaan ni soita hänet heti.en kyl itse uskonu et vauva ois ollu nyt tulos,mut nii se vaa oli et synnytys oli ohi yunnin päästä!en ollu kipiä olleskaa.viikkoja oli tuolloin 36+4. kantsii mun mielestä sun mennä käymään tarkistuttaan tilanne ja käske tehä vähän rajumpi tutkimus. tsemppiä

Jospa soittelisit ä-polille ja kysyisit tarviiko niiden mielestä tulla näytille? Kaverini tänään sanoi omista supistuksistaan (toisessa raskaudessa), että ne olivat vain vatsakipua, eli ei lainkaan sellaisia kuin ensimmäisessä.
Mutta onnea matkaan jos tää on nyt "sitä"! Itse pääsisin mielelläni eroon jo tästä masusta ja vaihtaisin sen tuhisevaan kääröön... :)

Yhteistyössä