Suprafill-haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sintti.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sintti.

Vieras
Ostin taannoin keväällä alennusmyynnistä syksyn kakkoshaalariksi Lassien Suprafill-haalarin. Luulin siis välikausihaalariksi, kun oli aika ohut ja kaupassa roikkui samassa tangossa tuulipukujen kanssa.

Nyt kun hiplasin sitä, niin alkoi epäilyttää, että se onkin talvihaalari. Mun mielestä välikausihaalariksi paksu, mutta toppahaalariksi ohut. Tietääkö joku, kumpi on kyseessä? Vai käytänkö sitä tuossa syksyn ja talven taitekohdassa...

Ja tämähän on ajankohtaista näin keskellä kesää siksi, että ykköshaalaria (Remun kosteussuojahaalari) pidettiin keväällä niin paljon (poika konttasi vielä), että polvesta on sauma auki, ei siis pidä enää vettä. Nyt olen toivon mukaan pääsemässä käymään Jesper Juniorissa (meilläpäin ei sitä ole), joten mietin, ostanko syksyksi Jonathanin haalarin. Niistä olen kuullut paljon hyvää, eivätkä ole kovin kalliita. Tai sitten ostan tuolta reissulta vain kurahousut ja pärjätään Remun risalla haalarilla. On vaan ehkä kankea yhdistelmä...

Niin eli siis onko mulla syksyksi jo varahaalari vai säästänkö sen talveksi? Koon puolesta pitäisi kai mahtua...

Kuvauksen mukaan sulla on välikausihaalari. Uusissa Suprafill talvihaalareissa on aina napeilla irroitettava vuori, jolloin sitä voi käyttää myös välikausina. Ja talvihaalari on kyllä muhkea, ihan kunnos toppis.

Yhteistyössä