Surettaa yh kaverini lapset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tuu hyväksymään sitä,että vanhemmat hylkää lapsensa erobuumissaan,tai että heille jää joku teinivaihe päälle-Musta siinä ei ole mitään hyväksyttävää että lapset jää henkisesti heitteille;eikä varsinkaan mitään hyssyttelyä.Jokainen ratkaisu kun loppupeleissä vaikuttaa niihin lapsiin

Surullista mutta niin totta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Huomaa kyllä, että suurin osa tähän ketjuun vastanneista, ei ole läpikäynyt eroa.

Kuuluuko eron läpikäymiseen aina useamman vuoden putki baareissa miehiltä hyväksyntää ja seksikokemuksia hakien? Minä olen nähnyt muunlaistakin suremista..

Huomaa kyllä, että suurin osa tähän ketjuun vastanneista, ei ole läpikäynyt eroa.

Kuinka niin?

Koska jos eroaa,hylkää lapsensa että pääsee rilluttelemaan

Just :headwall: Vaan se, että on helppo sanoa, ettei koskaan tekis eron sattuessa niin tai näin, jos ei koskaan ole eronnut. Ei ihminen voi etukäteen tietää, miten johonkin tilanteeseen reagoi.

Ei munkaan koskaan pitäny niin usein juoda, kun silloin yhtenä kesänä, mutta katos vaan, niin kävi. Ei myöskään pitäny koskaan olla 2 lapsen yh, mutta niin kävi. Ei elämäänsä ja tuntemuksiaan voi etukäteen tietää.

Kuuluuko eron läpikäymiseen aina useamman vuoden putki baareissa miehiltä hyväksyntää ja seksikokemuksia hakien? Minä olen nähnyt muunlaistakin suremista..

Joillekin voi kuulua, joku voi jäädä sohvannurkkan muumioitumaan, joku ei.

Mä en ymmärrä, miksei ap saisi kirjoittaa asiasta tänne. Voihan tällä olla samanlaisessa tilanteessa olleita, jotka voivat kertoa, miten itse toimivat ja oliko siitä apua yms. Ihme tyyppejä olette. Vai johtuuko siitä, että kirjoitti harmaana?

Kuinka niin?

Koska jos eroaa,hylkää lapsensa että pääsee rilluttelemaan

Just :headwall: Vaan se, että on helppo sanoa, ettei koskaan tekis eron sattuessa niin tai näin, jos ei koskaan ole eronnut. Ei ihminen voi etukäteen tietää, miten johonkin tilanteeseen reagoi.

Ei munkaan koskaan pitäny niin usein juoda, kun silloin yhtenä kesänä, mutta katos vaan, niin kävi. Ei myöskään pitäny koskaan olla 2 lapsen yh, mutta niin kävi. Ei elämäänsä ja tuntemuksiaan voi etukäteen tietää.

Kun mietin eronneita tuttaviani, jotka ovat reagoineet eri tavoin eroon, niin yksikään tapa ei ole yllättänyt.. Eli ne jotka jäi lasten kanssa kotiin eikä pariutuneet aikoihin niin olikin sen tyyppisiä ihmisiä. Pitkiä rellestysputkia en ole nähnyt kuin yhden.

Mä en ymmärrä, miksei ap saisi kirjoittaa asiasta tänne. Voihan tällä olla samanlaisessa tilanteessa olleita, jotka voivat kertoa, miten itse toimivat ja oliko siitä apua yms. Ihme tyyppejä olette. Vai johtuuko siitä, että kirjoitti harmaana?

Siksi ei,koska sehän pitää suoda niille hyljätyille äideille,ja heillähän on oikeus juoda,kun mies kohteli niin huonosti ja jäti

Mikä siinä nyt niin surettaa? Hyvähän se on, että lapset voivat viettää aikaa isovanhempiensakin kanssa. Jos äiti ei olisi yh. olisi ilmeisesti ihan ok viedä lapset vaikka viikoksikin mummolaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Maa:
Mikä siinä nyt niin surettaa? Hyvähän se on, että lapset voivat viettää aikaa isovanhempiensakin kanssa. Jos äiti ei olisi yh. olisi ilmeisesti ihan ok viedä lapset vaikka viikoksikin mummolaan.

Ota pois ne vaaleanpunaset lasit,niin ymmärrät ihan oikeaaki elämää

No mutta sinullahan jo on isot lapset, jotka olet varmaan kasvattanut parhaalla mahdollisella tavalla. Nyt on sitten aikaa arvostella muita. Kiva.

Isovanhemmat ovat sanoneet että lapset ikävöivät äitiään ja ihmetelleet jatkuvaa baarissa ravaamista.Eivät uskalla kieltäytyä lastenhoidosta koska ovat ystävästäni huolissaan.Eivät silti haluaisi hoitaa lapsia koko ajan.Ystäväni itse sanoi, myönsi loukkaantuneensa vanhemmilleen.Olettaa,että isovanhemmat hoitaa aina kun hän haluaa.Niin ei se mun mielestä ole kovin normaalia.
Äiti on äiti.

No mutta sinullahan jo on isot lapset, jotka olet varmaan kasvattanut parhaalla mahdollisella tavalla. Nyt on sitten aikaa arvostella muita. Kiva.

Jos sulla ei ole muuta sanottavaa niin miksi edes kommentoit?

Kun mietin eronneita tuttaviani, jotka ovat reagoineet eri tavoin eroon, niin yksikään tapa ei ole yllättänyt.. Eli ne jotka jäi lasten kanssa kotiin eikä pariutuneet aikoihin niin olikin sen tyyppisiä ihmisiä. Pitkiä rellestysputkia en ole nähnyt kuin yhden.

Niinpä, jokainen ihminen on erilainen. Sitä vaan on niin monen kovin hankala täällä käsittää. Mutta eiköhän ap:n kaveri tuu aikansa huideltuaan järkiinsä.

Niinpä, jokainen ihminen on erilainen. Sitä vaan on niin monen kovin hankala täällä käsittää. Mutta eiköhän ap:n kaveri tuu aikansa huideltuaan järkiinsä.

Ja sit alkaa lasten terapointi

Mitä jos ei tule? Jos bailaaminen vaan jatkuu?

Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:

Jos sulla ei ole muuta sanottavaa niin miksi edes kommentoit?

Varmaan samasta syystä kuin sinäkin. Jokaisella on varmaan oma näkemyksensä asioihin. Sinun ei ole se ainoa oikea.

Alkuperäinen kirjoittaja jaska:
Niin..Toiset keskittyy lapsiinsa kunnolla erotessa - toiset viinapulloon.Sitähän se

Ja naisellehan jää aina se rooli, että jää nunnaksi kotiin lasten kanssa seuraavaksi reiluksi 10 vuodeksi. Mies sen sijaan pariutuu hyvin nopeasti ja saa käyttää siihen kaikki mahdollisuudet, viinalla tai ilman.

En tiedä ap:n ystävän tilannetta, mutta voihan olla, että lapsilla ei ole kamalaa isovanhemmillaan. Ainakin itse pienenä tykkäsin kaikista eniten olla mummilassa viikonloppuisin. Ap ARVAILEE myös asioita, ikinä et voi toisten kotielämästä ja lasten mielialoista tietää ihan tarkkaan! Olet ulkopuolinen.

Kuinkakohan moni tietää, mitä on YKSINÄISYYS?? On ne lapset, mutta että on rikki vanhasta parisuhteesta ja pelkää jäävänsä yksin. Tiedän, se on vain selitys, lapset pitää aina silti hoitaa, se on aikuisen osa. Mutta jospa niillä on kaikki ok siellä isovanhemmilla??? Ja jospa tämä vaihe ei kestä kuin jokusen kuukauden..

Yhteistyössä