Surujen vertaileminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirpana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äidä:
mutta asioista voisi puhua niiden oikeilla nimillä kuitenkin, sikiö on sikiö ja lapsi lapsi, suru on oma asia ja tunne, valtava voima ja tuska

Minä jos kuka tiedän kyllä sikiön ja vauvan eron. Nyt oli kuitenkin kyse edes alkeellisista käytöstavoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Eija:
siis onko tämä palsta vaan yksi iso syli, jossa saa vain silittää?

Ei tarvi aina välttämättä silitellä, mutta jos toisella on joku suru meneillään niin ei siinä välttämättä ole fiksua monottaakaan.

Jos on jostain noin herkästä asiasta erimieltä niin silloin ehkä kannattaa pitää mielipiteensä itsellään. Keskustella niistä sitten vaikka ihan yleisellä tasolla.

Ei suruja voi vertailla. Jokainen käsittelee surut omalla tavalla. Jos 18 viikolla synnyttäisi kuolleet kaksoset niin sehän olisi todella iso suru eikä sellaista voi ikinä unohtaa :'(

Äidä: Minusta sikiö on jotenkin epämiellyttävä sana, en tykkää siitä. Kyllä mun masussa on ihmisenalku vaikka viikkoja ei vielä montaa edes ole ja kyllä mä ajattelen sitä vauvana ja lapsena.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja Eija:
siis onko tämä palsta vaan yksi iso syli, jossa saa vain silittää?

Ei tarvi aina välttämättä silitellä, mutta jos toisella on joku suru meneillään niin ei siinä välttämättä ole fiksua monottaakaan.

Jos on jostain noin herkästä asiasta erimieltä niin silloin ehkä kannattaa pitää mielipiteensä itsellään. Keskustella niistä sitten vaikka ihan yleisellä tasolla.

Eihän oikeassa elämässäkään sanota mitään noin typerää kuin täällä
:o . Tai no, lemmikkieläimen menetyksen jälkeen monet ihmiset ottavat osaa ja samaan hengenvetoon kysyvät: "oletko ajatellut ottaa uuden koiran"

Yhteistyössä