surullinen avioliiton tilaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivonen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivonen nainen

Vieras
Miehelle tullut joku ihmeellinen menovaihe, ei tunnu kaipaavan enää perheen yhteistä aikaa. Uuden vuoden jälkeen ei ole ollut kotona yhtään viikonloppua niin että olisi ollut ilta-aikoina minun ja lapsemme kanssa. Aina pitää lähteä jonnekin juhlimaan, tai tanssimaan. Kun sitten otin asian puheeksi, niin sanoi, että minä en häntä määrää ja hän menee minne itse haluaa ja milloin haluaa. Kuulemma riittää oikein hyvä arki-illat perheen kanssa. Kotona on vaan tylsää kuulemma. Hänelle kuulemma riittää, että lähtee kun lapsi on nukkumassa, tällöin lapsi ei tiedä isin lähteneen. Tuhahti vaan kun puhui kahdenkeskeisestä ajasta kanssani.

Seksiä meillä on ollut viimeksi joulukuun alussa. Ei kuulemma seiso...En sitten tiedä missä on vika, kun ei halua selvittää asiaa. Lääkkeitä ei suostu edes harkitsemaan. Aamuerektio kyllä näkyy olevan, mutta mihinkään se ei johda. Tunnen itseni jotenkin epänaiselliseksi nykyään kun hän ei ole koskenut minuun aikoihin, ei halua tyydyttää käsinkään. Suuseksistä puhuminenkin saa aikaan melkein oksennusreaktion.

En kyllä tiedä yhtään miten tästä eteenpäin. Annanko miehen vaan mennä ja katson tajuaako jossain vaiheessa mitä tämä tekee perheellemme.

no ei tuo avioliittoa enää ole, oli sillä toista tai ei. ootte lähinnä kämppiksiä. Miehelläsi on tietysti täydenpalvelun ylläpito hoito. lopeta sen vaatteiden pesu yms, peskööt viikonloppuna kun on aikaa kerta.

ei ne miehet tunnusta.. ilmeisesti toisella naisella ei oo peli selvänä ja miehes roikkuu siksi kotona.. tuleehan se halvemmaksi kun ei tartte omaisuutta jakaa ja muuttella, ei tartte maksaa elareita eikä laskuja yksin.. koti siistinä, ilmainen lapsen vahti, pyykin pesiä, ruuan laittaja.. kivempaahan sitä toista naista on panna ja hurvitella maailman tuulis :(

Olen jo maininnut eron ja pohtinut lastenhoitokuvioita ääneen. Mies vaan naureskelee eikä ota tosissaan. Kai sitä sitten pitää alkaa toimimaan tosissaan. Ainakaan en kauaa jaksa tätä seksitöntä oloa, kaipaan niin miehen kosketusta. Jos en omalta saa niin sitten toisaalta.

Olen jo maininnut eron ja pohtinut lastenhoitokuvioita ääneen. Mies vaan naureskelee eikä ota tosissaan. Kai sitä sitten pitää alkaa toimimaan tosissaan. Ainakaan en kauaa jaksa tätä seksitöntä oloa, kaipaan niin miehen kosketusta. Jos en omalta saa niin sitten toisaalta.

hae vuokra-asuntoa ja ilmoita miehellesi että olet sitä nyt hakenut.Katso mikä on tulos.Jos vaan naureskelee sille on ihan sama vaikka lähdetkin.

Sinuna kyllä tarttuisin tuumasta toimeen! Liian usein nainen on se, joka jää toivomaan parempaa tulevaisuutta kotiin, kun äijä jo painaa vitosvaihteella jonkun toisen töröhuulen lakanoissa! Sinuna olisin reilusti itsekäs..Ja tiedän tämän kokemuksesta!! Exäni ehti seurustella uuden naisen kanssa "vain" 2kk toisen naisen kanssa samalla kun asui luonani...luojan kiitos meillä ei ollut lapsia. Ja kuten joku jo mainitsikin, kuka sitä nyt siivoojaa ja kokkia pistää pihalle.

Yhteistyössä