P Pertti Vieras 30.08.2005 #26 Painat lantiotasi minua vastaan. Suutelet kuumasti. Laitan käteni haaroihisi.
P Pertti Vieras 30.08.2005 #27 Hengityksesi kiihtyy..Käteni on hameesi alla-pikkareiden sisällä..hyväilen.. Haluatko lisää? Kirjoita jos haluat syysaamu2@luukku.com
Hengityksesi kiihtyy..Käteni on hameesi alla-pikkareiden sisällä..hyväilen.. Haluatko lisää? Kirjoita jos haluat syysaamu2@luukku.com
P Pertti Vieras 30.08.2005 #28 Hieron rintojasi..huohotat.. Painan kovan kaluni vatsaasi vasten..värähdät. Susinainen kirjoita minulle, olen, kuten kerroin vajaa neljäkymppinen tummahko mies. Kiinnostaisi tietää sinusta jotain.. Pertti
Hieron rintojasi..huohotat.. Painan kovan kaluni vatsaasi vasten..värähdät. Susinainen kirjoita minulle, olen, kuten kerroin vajaa neljäkymppinen tummahko mies. Kiinnostaisi tietää sinusta jotain.. Pertti
M Mustasilmäinen.. Vieras 30.08.2005 #32 No..mieshän minä olen. Onko sinulla Sirkku joku os. mihin voisin kirjoittaa?
S Sirkku Vieras 30.08.2005 #33 Oletko mies isolla M:llä ? Jos olet illalla näppäimissä..niin jatketaan silloin.
L Lammas Vieras 30.08.2005 #35 ""MustasilmäinenMirjaPerttiSusi"", kumpikohan oikein olet, mies,nainen?
P Pertti Vieras 30.08.2005 #36 Joku näkee vaivaa (lammas) Viimeksi jäätiin eteiseen.. Mentäiskö makuuhuoneeseen jatkaan...? Pertti
N naarassusi Vieras 30.08.2005 #38 Miksi vasta illalla, miksei samantien? Koska ME eteiseen jäätiin??
P Pertti Vieras 30.08.2005 #39 Hienoa susinainen- olet kirjoittanut: Etkö ole lukenut koska jäätiin eteiseen? Mitä nyt haluat minun tekevän sinulle? Pertti
Hienoa susinainen- olet kirjoittanut: Etkö ole lukenut koska jäätiin eteiseen? Mitä nyt haluat minun tekevän sinulle? Pertti
P Pertti Vieras 30.08.2005 #40 On kaikenlaisia tälläkin palstalla! Kirjoita osoitteeseeni. Muistutus: syysaamu2@luukku.com Odotan jo hieman kuumana...sinua.. Pertti
On kaikenlaisia tälläkin palstalla! Kirjoita osoitteeseeni. Muistutus: syysaamu2@luukku.com Odotan jo hieman kuumana...sinua.. Pertti
N naarassusi Vieras 30.08.2005 #42 Rakas Suteni, kohta tulen taas luoksesi. Nyt vielä pieni hetki, ikuisuudelta tuntuva odotus, kaipaus jumalaton kiihko. Kohta näemme, rakastelemme naimme, uudelleen ja uudelleen. Rakastamme.
Rakas Suteni, kohta tulen taas luoksesi. Nyt vielä pieni hetki, ikuisuudelta tuntuva odotus, kaipaus jumalaton kiihko. Kohta näemme, rakastelemme naimme, uudelleen ja uudelleen. Rakastamme.