Susista vaihteeksi

TUNDRA-arjen sankari-

Aktiivinen jäsen
25.03.2006
9 314
0
36
Minua ei haittais tipan tippaa, jos se kiva yksilö joka on pyörinyt kodistamme 150m päässä, päästettäisiin autuaimmille metsästysmaille.
Kiva, kun lasten kouluauto pysäkki on alle sadan metrin päässä siitä, missä susi on pari kertaa nähty.

Kiva asua korvessa.

Mun veljen perhe asuu kans vähän syrjemmässä mutta ei nyt ihan keskellä korpea mutta jos joku tietää Uudenkaupungin Kalannin.
Veljen perheen pihassa oli perjantaina ollu neljä sutta 3metrin päästä mun veljeä.Neljä sutta ajoi takaa supikoiraa. Juoksivat veljen perheen pihaa pitkin ja siitä sitten autotietä pitkin jonnekin. :o
Heidän pojan pitäs kans kävellä noin 600metriä bussi pysäkille mut veljen vaimon äiti on nyt luvannu viedä pojan kouluun.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mun veljen perhe asuu kans vähän syrjemmässä mutta ei nyt ihan keskellä korpea mutta jos joku tietää Uudenkaupungin Kalannin.
Veljen perheen pihassa oli perjantaina ollu neljä sutta 3metrin päästä mun veljeä.Neljä sutta ajoi takaa supikoiraa. Juoksivat veljen perheen pihaa pitkin ja siitä sitten autotietä pitkin jonnekin. :o
Heidän pojan pitäs kans kävellä noin 600metriä bussi pysäkille mut veljen vaimon äiti on nyt luvannu viedä pojan kouluun.

niitä on täällä ollut juu...siksi kuljetan tyttöä kouluun aina kun voin...
siis täällä Kalannissa

Pari vuotta sitten meillä kävi karhu 50 metrin päässä pihaa, eikä se oikeastaan haitannut ollenkaan. Mutta tuo susi ahdistaa enemmänkin. Ja se, että se on jäänyt tähän pyörimään näköjään pidemmäksi aikaa.
Asutaan kyläpahasessa, nippu taloja metsän keskellä.

Yhteistyössä