Suunnitellussa sektiossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedustelu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedustelu

Vieras
laitetaanko suunnitellussa sektiossa aina se ( treeni , en keksi muuta sanaa sille ) mikä poistaa ylimääräisen nesteen/ veren pois elimistöstä? Vai tuleeko se vain jos on ollut jotain hämminkiä leikkauksessa. Itselläni se oli,mutta edellinen sektio oli kiireellinen.
Tietäisikö kukaan?

Siis mikä? Mulle on tehty kiireellinen että suunniteltu. Ikinä kuullukkaan. Kiireellisessä olin aivan totaalisen turvonnu, vielä 5 vko leikkauksesta. Kätilöt vaan puhu, et kyl se sit ajan kanssa se turvotus laskee.

En tiedä miksi minulle se laitettiin mutta oli tuolla virtsarakon kohdilla poistamassa nestettä tai mahdollista nesteetä. Ei minullekkaan laitettu ensimmäisessä sitä ( siitä aikaa jo 10 v ), mutta tässä toisessa laitettiin. Mut, hyvä tietää,että sitä ei ainakaan ihan aina laiteta nykyään koska sen poistaminen tuntuu niin äly ikävätlä.

Se putki siis laitettiin tuolata mahan sivulta sisälle ja siinä on pieni parin tikin arpi eli sitä putkea oli n 20 cm jä poisti nestettä virtsarakon ja kohdun välisestä tilasta. Ei siis katetri

Yhteistyössä