Suunniteltu sektio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutta käynnistyykin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mutta käynnistyykin

Vieras
Miten siis toimitaan jos on suunniteltu sektio,mutta käynnistyy itsestään aiemmin? Tehdäänkö silloin hätä sektio vai miten? Ja mistä tiedän milloin pitää lähteä sairaalaan? Matkaa kuitenkin 100 km. Ja kun sanottiin että heti makuulle jos vedet menee niin entä jos oon yksin ja puhelin toisessa huoneessa tmv.niin miten toimin? Pelottaa.

Kyllä sitä sen verran kävellä voi, että puhelimeen pääsee, mutta jos vauva ei ole kiinnittynyt sinne alas, niin sitten autossa makuulle takapenkille tai ambulanssiin. Tsemppiä.

Olin jo osastolla sairaalassa valmiiksi mutta mulla meni lapsivedet klo 13 ja sain luvan liikkua normaalisti kun vauva oli laskeutunut hyvin. Liikuin puoleen yöhön ja sitten vasta mentiin synnytyssaliin ja poika syntyi seuraavana aamuna klo 10. Tsemppiä sinulle, kyllä kaikki hyvin menee.

riippuu varmaan tilanteesta kovin.. paha veikkaa toisen puolesta kun ollaan kaikki niin kovin erilaisia. Harvoin se laps sieltä ""heti"" tulee kun lapsivedet menee. eli varmaan ihan normi sektio. hätä sektio tehdään siinä vaiheessa jos esim lähdet yrittään alakautta ja ei onnistu niin sitten hätäsektio. tai jos sydänäänet häviää tai jotn vastaavaa.

Yhteistyössä