V
vieras
Vieras
Turha siitä on mitään projektia lähteä tekemään.Seksitte vaan kun siltä tuntuu mahdollisimman usein tietenkin ja luonnollisesti ilman ehkäisyä.Mä en usko mihinkään vippaskonsteihin tässä asiassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Alkuperäinen kirjoittaja vera:Jos et tiedä noin perusasioita (kuten milloin mahd. ovulaatio jne.), en suosittele perheenlisäystä.
Yleensäkään en voi suositella henkilöille, jotka eivät tunnu tietävän lisääntymisen perusasioita.
Miten se ovulaation tietäminen liittyy mitenkään siihen että kannattaako hankkia lapsia???? IDIOOTTI!!!![]()
Mulla ihana tytär kohta 2v ja vasta ihan hiljattain kuulin koko ovulaation merkityksen ja plää plää.. Herranen aika, mistä teitä neuvojia oikeen sikiää!!!
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Miten se ovulaation tietäminen liittyy mitenkään siihen että kannattaako hankkia lapsia???? IDIOOTTI!!!![]()
Mulla ihana tytär kohta 2v ja vasta ihan hiljattain kuulin koko ovulaation merkityksen ja plää plää.. Herranen aika, mistä teitä neuvojia oikeen sikiää!!!