Suunnittelen raskautta,neuvoja???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äidiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Turha siitä on mitään projektia lähteä tekemään.Seksitte vaan kun siltä tuntuu mahdollisimman usein tietenkin ja luonnollisesti ilman ehkäisyä.Mä en usko mihinkään vippaskonsteihin tässä asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vera:
Jos et tiedä noin perusasioita (kuten milloin mahd. ovulaatio jne.), en suosittele perheenlisäystä.

Yleensäkään en voi suositella henkilöille, jotka eivät tunnu tietävän lisääntymisen perusasioita.

Miten se ovulaation tietäminen liittyy mitenkään siihen että kannattaako hankkia lapsia???? IDIOOTTI!!! :o

Mulla ihana tytär kohta 2v ja vasta ihan hiljattain kuulin koko ovulaation merkityksen ja plää plää.. Herranen aika, mistä teitä neuvojia oikeen sikiää!!!

Et ole tainnut käydä peruskoulua?

just joo mee hoitoon:"Mulla ihana tytär kohta 2v ja vasta ihan hiljattain kuulin koko ovulaation merkityksen ja plää plää.. Herranen aika, mistä teitä neuvojia oikeen sikiää!"

Ennen kuin nimittelet muita idiooteiksi, kannattaa todella vilkaista peiliin.
Ihanko totta et tiennyt ovulaation merkitystä ennen? :laugh:

foolihappolisän aloittaminen 3kk ennen yritystä. Seksiä joka toinen pvä. Ei ovulaatiotikkuja tai muutakaan ressaavaa ylimäärästä juttua. Sit vain odottamaan, josko joskus tärppi olis käyny =) varaudu odottamaan ainakin puol vuotta vähintään ni ei het ensimmäisen kuukauden jälkeen oo suru puserossa.

alkuaikoina kun seurustelimme harrastimme kerran kaksi viikossa neljästi päivässä, muina päivinä kahdesti, seksiä oli joka päivä. silloin tuumimme että "ihme jos ei tästä seksimäärästä lähde vauva aluille sit joskus kun yritetään." eli mun vinkki on paljon seksiä, mielellään jopa kahdesti päivässä. harrastakaa seksiä seksin vuoksi, ei vauvan, näin ei tuu stressiä. ottakaa mukaan seksileluja jos se piristäis. mutta voihan se vauva lähteä aluille ihan vähästäkin seksistä. tärkeintä kuitenkin että mies laukee sisälle.

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Miten se ovulaation tietäminen liittyy mitenkään siihen että kannattaako hankkia lapsia???? IDIOOTTI!!! :o

Mulla ihana tytär kohta 2v ja vasta ihan hiljattain kuulin koko ovulaation merkityksen ja plää plää.. Herranen aika, mistä teitä neuvojia oikeen sikiää!!!

Katsopas, kun ilman sitä ovulaatiota harvemmin tulee raskaaksi. Kyllä se kannattee tietää milloin on mahdollinen ovulaatio.

Yhteistyössä