Suuren suuri ketsuppikysely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sambarumbabumba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostan yleensä vaan jotain luomuketsuppia (merkillä ei niin väliä), kun mukulat hölvää sitä niin mielellään kaikkeen. On edes vähän parempi omatunto minulla :D

[QUOTE="vieras";26731143]Ostan yleensä vaan jotain luomuketsuppia (merkillä ei niin väliä), kun mukulat hölvää sitä niin mielellään kaikkeen. On edes vähän parempi omatunto minulla :D[/QUOTE]

Ketsuppi on ihan terveellistä, ei tartte potea huonoa omaatuntoa siitä. :)

Heinz. Eikä se voi olla kovin hinnastakaan kiinni jos haluaa sitä ostaa koska juuri tänään kävin Lidlissä hakemassa ison Heinz pullon ja maksoi 2,49e.
Ollaan meidän perheessä viimeisen vuoden aikana koetettu aika montaa merkkiä ja suurin osa syömäkelvottomia oikeasti. Felix menee jos sattuu olemaan jossain superhyper tarjouksessa mutta muuten Heinz..

yksi ihminen tuli mulle väittämään ihan tosissaan että nuo halpispaskat maistuu samalta kuin Heinz!
Ostaa kuulemma jotain s-ryhmän xtran halpistöhnäketsuppia ja maistuu ihan Heizille.. Lähettäisin tuo hörhön hullujenhuoneelle..
en ole rikas todellakaan mutta jos ei minulla olisi Heinziin varaa niin jättäisin ketsupit ostamatta.

Heinz <3
Felix ok kuten jotkut muutkin sanoneet mutta mielestäni felixiä syödessä tuntuu että siinä on litra täynnä sokeria..en ole asiaa tarkistanut, ehkä se on vaan tunne..

Alkuperäinen kirjoittaja Señora;26730623:
Meillä käytetään ainoastaan Felixin mustapippuri-ketsuppia, harmittaa vaan, kun sitä ei saa isommassa pullossa.

Uusavuttomien ketsuppia :D Osta kato ihan normaalia ketsuppia iso pullo ja kun käytät sitä ruokaan niin nakkaat vähän mustapippuria sekaan :)

JA Felixiä ja heinziä menee täällä. Pahemman puutteessa meiraa.

Heinz. Eikä se voi olla kovin hinnastakaan kiinni jos haluaa sitä ostaa koska juuri tänään kävin Lidlissä hakemassa ison Heinz pullon ja maksoi 2,49e.
Ollaan meidän perheessä viimeisen vuoden aikana koetettu aika montaa merkkiä ja suurin osa syömäkelvottomia oikeasti. Felix menee jos sattuu olemaan jossain superhyper tarjouksessa mutta muuten Heinz..
No tulee tuolle lidlin reissulle vähän hintaa, kun on 50 km matkaa.
Meillä oikeasti on iso ero paikallisessa k-kaupassa, joten kyllä mä sinne pirkan puolelle kallistun.

yksi ihminen tuli mulle väittämään ihan tosissaan että nuo halpispaskat maistuu samalta kuin Heinz!
Ostaa kuulemma jotain s-ryhmän xtran halpistöhnäketsuppia ja maistuu ihan Heizille.. Lähettäisin tuo hörhön hullujenhuoneelle..
en ole rikas todellakaan mutta jos ei minulla olisi Heinziin varaa niin jättäisin ketsupit ostamatta.
no, mäkin tunnen yhden ihmisen, joka väittää, että se halvin vaihtoehto on aina yhtä hyvä kuin kalliimpi, x-traa kalliimpaa on haaskausta ostaa.. paha vaan että se on mun miesystävä. Ja taitaa kohta just olla tästä syystä entinen.
Sinapissakaan ei kuulemma voi olla niin, ettei x-tra kelpais, vaan pitää olla jotain tiettyä kuten Auran.
Pitsaa ei kannata hakea pizzeriasta, kun atrian roiskeläpän saa alle euron, saarioisen ei saa ostaa, koska se maksaa enemmän..
Mutta joo, mä taiteilen siinä välissä, käytän halpismerkkejä siellä missä maistuu tarpeeksi hyvälle, ja harvoin raskin ostaa sitä kalleinta, jos oikein kovasti siitä pidän.

[QUOTE="mä";26731803]no, mäkin tunnen yhden ihmisen, joka väittää, että se halvin vaihtoehto on aina yhtä hyvä kuin kalliimpi, x-traa kalliimpaa on haaskausta ostaa.. paha vaan että se on mun miesystävä. Ja taitaa kohta just olla tästä syystä entinen.
Sinapissakaan ei kuulemma voi olla niin, ettei x-tra kelpais, vaan pitää olla jotain tiettyä kuten Auran.
Pitsaa ei kannata hakea pizzeriasta, kun atrian roiskeläpän saa alle euron, saarioisen ei saa ostaa, koska se maksaa enemmän..
Mutta joo, mä taiteilen siinä välissä, käytän halpismerkkejä siellä missä maistuu tarpeeksi hyvälle, ja harvoin raskin ostaa sitä kalleinta, jos oikein kovasti siitä pidän.[/QUOTE]

Ne kalliimmat kuitenkin maistuvat myös miehellesi, vai kuinka?

[QUOTE="vieras";26732146]Ne kalliimmat kuitenkin maistuvat myös miehellesi, vai kuinka?[/QUOTE]
itse asiassa se ei suostu syömään niitä "mun tuhlaamiani rahoja", joten meillä syödään sitten tonnikalaa mökillä kahdesta purkista, hän x-traa, ja minä rainbowta.
Tai jos joskus olen tehnyt hirvittävää syntiä, ja ostanut jopa pirkka-purkkilohta, hän syö edelleen sitä x-tran tonnikalaa hiutaleina, koska se on "aivan yhtä hyvää kuin kalliimmatkin."
Ja sitten jos toisella/molemmilla jää yli, niin roskiinhan se loppu menee, kun on mökillä se kylmäsäilytys vähän niin ja näin.
Sama mies syö leipää aina ruoan valmistuessa, eli maha on jo täys kun ruoka on valmista, ja leivän päällä on tietty lihaa/purkillinen tiettyä abba-silliä, plus juustoa. Mun on ihan turha marmattaa sille, kuinka on tuhlausta panna kahta päällistä yhden leivän päälle, ja varsinkaan sentin kerrosta. Tai että leivän voisi ruoan yhteydessä syödä ilman leikkeleitä.

Felix on hyvää ja sitä meillä on lähes aina. Tänään tosin mies oli kaapannut kaupasta EuroShopperin ketsuppia. Saas nähdä millaista mahtaa olla, en ole koskaan maistanut. EuroShopper on kyl monessa muussa tuotteessa ollut ihan hyvää, parempaa kuin oikee ns. merkkituote

Yhteistyössä