Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;26730623:Meillä käytetään ainoastaan Felixin mustapippuri-ketsuppia, harmittaa vaan, kun sitä ei saa isommassa pullossa.
No tulee tuolle lidlin reissulle vähän hintaa, kun on 50 km matkaa.Heinz. Eikä se voi olla kovin hinnastakaan kiinni jos haluaa sitä ostaa koska juuri tänään kävin Lidlissä hakemassa ison Heinz pullon ja maksoi 2,49e.
Ollaan meidän perheessä viimeisen vuoden aikana koetettu aika montaa merkkiä ja suurin osa syömäkelvottomia oikeasti. Felix menee jos sattuu olemaan jossain superhyper tarjouksessa mutta muuten Heinz..
no, mäkin tunnen yhden ihmisen, joka väittää, että se halvin vaihtoehto on aina yhtä hyvä kuin kalliimpi, x-traa kalliimpaa on haaskausta ostaa.. paha vaan että se on mun miesystävä. Ja taitaa kohta just olla tästä syystä entinen.yksi ihminen tuli mulle väittämään ihan tosissaan että nuo halpispaskat maistuu samalta kuin Heinz!
Ostaa kuulemma jotain s-ryhmän xtran halpistöhnäketsuppia ja maistuu ihan Heizille.. Lähettäisin tuo hörhön hullujenhuoneelle..
en ole rikas todellakaan mutta jos ei minulla olisi Heinziin varaa niin jättäisin ketsupit ostamatta.
Heinz ta Felix. Hesen ketsuppi on ylivoimaisesti parasta
Se ilona halpis on ihan järkyttävää kuraa :x