Suuret seksihalut kun on raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nymphomamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nymphomamma

Vieras
Olenko jotenkin erikoinen kun mun tekee lähes koko ajan seksiä mieli nyt kun olen raskaana. Mies ei riitä alkunkaan tyydytämän minua, mutta onhan niitä seksilejuja olemassa. Tänäänkin jo kaksi ihanaa hetkeä ollut :)

Mulla oli sama. :) Kesti koko raskauden ja joitakin kuukausia vielä synnytyksen jälkeenkin. Kerran suutuin miehelleni ihan tosissaan, kun hän ei olisi jaksanut seksiä enää kolmatta kertaa sinä päivänä. :D Noh, nyt sitten 1v4kk synnytyksen jälkeen haluja ei ole enää ollenkaan. Toivotaan, että ne joskus vielä palaavat. :)

Täällä yksi nymfo raskautuja kans.. viikkoja 24. Herään joka aamu siihen että käteni hiplaa miestäni :D oon varmaan mieheni mielestä seonnut. käyn käsiksi joka käänteessä..

Minun vaimo on kans ihan madoton. Pitää saada aamulla ennen kun menen töihin ja illalla kun tuun kotia niin odottaa pelkkä mammamekko päälle (ilman mitään alle). Vielä kun mennään nukkumaan pitäis jaksaa vielä kerran. En olis ikinä uskonut että minä sanon vaimosta että vaadit liikaa seksiä kun ennen sain itse kuulla samaa vaimolta. Mutta liikaa on liikaa jopa seksin kohdalla :)

Yhteistyössä