Suuri haikeus kun lapsiluku täysi, muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no more
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no more

Vieras
Itsellä on jotenkin surullinen/haikea olo. Koskaan ei enään raskausmahaa, vauvan potkuja, vauvantuoksua jne. Tietynlainen luopuminen ja "surutyö" ilmeisesti mielessään käytävä. Olen tietenkin kiitollinen, että olen saanut useamman raskauden kokea ja terveet lapset saanut, mutta silti yllättynyt tunteistani. Onko muita, jolla olisi samanlaisia tuntemuksia?

Ymmärrän tunteesi. Odotan viidettä ja tiedän että tämä on viimeinen. Mies ei halua enempää. Tätäkin kinusin kauan. Kuopus on jo 6 vuotta. Haikea olo on jo nyt. Saas nähdä sitten miten pärjään kun tämäkin vauva kasvaa. Olen kolmekymppinen, joten aikaa olisi vielä pari vauvaa pyöräyttää :D

Itsellä on jo haikeutta vaikka vielä aiotaan ainakin yksi vauva "tehdä". Rakastan sitä aikaa kaikkine vaivoineen kun olen raskaana, vaikka lopussa olen aina ollut ihan kypsä niin se haikeus ja vauvamasun kaipuu tulee aina...

Juu, haikeutta on ilmassa...kuopus täyttää 2v ja itsellä ikää senverran, että kyllä lapsiluku taitaa olla täynnä...mies vielä haluaisi yhden. Mut ei meistä kumpikaan jaksaisi enää sitä yövalvomista ym. pikkuvauva-aikaa, niin ihanaa kun se onkin.
Raskautta ja synnytystä kaipaan...

Viides ja viimeinen lapseni nyt 2kk. Suru ja haikeus mielessä vauvaani hoidan... Koitan nyt tästä vielä nauttia, harmittaa jo nyt et vauva kasvaa nopeasti. Raskautta en jää kaipaamaan, pientä vaavia kylläkin, vauvan tuoksua ja viattomuutta, sylittelyä jne. Itse voisin kyllä vielä tehdä lisää ja ikäkin vielä riittäisi, mutta mieheni ei enää halua.

täällä myös haikeutta. mulla on 2lasta, kolmesta kyllä alunperin puhuttiin, mutta sitten tuli ero. mä en halua lapsia usean miehen kanssa, joten tähän on tyytyminen. vauvakuume vaivaa ja on surullinen olo,että koskaan en enää plussatestin odottamisen jännitystä ja sitä onnea koe,enkä saa seurata mahan kasvua ja tuntea potkuja :'( mä nautin molemmista raskauksistani tosi paljon.

Yhteistyössä