Suuri käärmenäyttely. Näkemisen arvoinen? Kouvolassa tänään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 040608
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomaan että et halua tulla julkisesti esiin ja hehkutat hesan näyttelyä , mainitset myös nahanluoti ongelman silmien päältä , minulla ei ole ollut noita ongelmia 25 vuoteen . Tressin kun mainitsit niin olin 17 v , 1977 kun isäni hankki verkkiksen joka oli jo silloin sen verran iso että ruokaili 5 - 8 kania per kerta. Minä esittelin verkkistä vuoteen 2000 jonka jälkeen se meni viroon. Nyt voit ottaa laskukoneen ja laskea tressaantuneen verkkiksen iän ja pitää nokkas kiinni . Ei anna aihetta enempään lätinään kun et kerran tule julkisesti esiin . Huutelet aidantakana Herra anonyymi. T Keijo Eronen 0500 821 721

Huomaan että et halua tulla julkisesti esiin ja hehkutat hesan näyttelyä , mainitset myös nahanluoti ongelman silmien päältä , minulla ei ole ollut noita ongelmia 25 vuoteen . Tressin kun mainitsit niin olin 17 v , 1977 kun isäni hankki verkkiksen joka oli jo silloin sen verran iso että ruokaili 5 - 8 kania per kerta. Minä esittelin verkkistä vuoteen 2000 jonka jälkeen se meni viroon. Nyt voit ottaa laskukoneen ja laskea tressaantuneen verkkiksen iän ja pitää nokkas kiinni . Ei anna aihetta enempään lätinään kun et kerran tule julkisesti esiin . Huutelet aidantakana Herra anonyymi. T Keijo Eronen 0500 821 721
Et silti näytä tietävän matelijoiden käyttäytymisestä/tarpeista mitään. Ja sitä paitsi olen rouva, en herra.

En ala jakelemaan oikeaa nimeäni ja yhteystietoja ihmiselle, jonka henkilöllisyydestä ei ole varmuutta. Saatat olla kuka tahansa päänaukoja väärällä nimellä.

Nahanluontiongelmia ei ole minulla koskaan ollut, mutta muutenkin eläimen kunnon tarkastaminen on hyväksi toisinaan.

Käärmeet kyllä voi tottua sietämään käsittelyä tietyissä rajoissa, mutta se, että useat ihmiset käsittelee niitä lyhyen ajan sisällä miten sattuu, on todellakin pahasta.

Itse pyrin käsittelemään omia käärmeitäni mahdollisimman harvoin. Pääosin ainoastaan nahanluonnin jälkeen kun tarkistan, että nahka on varmasti lähtenyt hännänpäästä ja silmistä.

Taidat käsitellä ´käärmettäs` harva se ilta. :)

Koko näyttely oli täyttä roskaa. Ylihintainen sisältöön verrattuna, eläimiä hyvin vähän ja nekin kaikki todella stressaantuneita niiden typerien kakaroiden lasiin paukuttelusta.

Ja ne kaikki täytetyt kalat oli niin tökerön näköisiä kun niille oli liimattu vielä sellaiset tiimarista saatavat heilurinappi silmät päähän.... Herppiharrastajana olin järkyttynyt miten käärmeet olivat asiattomissa tiloissa, terraarioissa oli paljon vanhoja nahkoja ja vesiastiat olivat likaisia. Ne käärmeen kanssa kuvauttamiset on myös äärettömän stressaavaa sille eläimelle. Todellakin eläinrääkkäystä sanon minä. Älkää ihmiset menkö tuonne.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Käärmenäyttely on hauskinta mitä ikinä on.Puhaltaa sinne terraan niin kaveri nostaa päätä ja sssssss
alkaa sihinä kuuluun ja katsoo tuimasti ylös.Siellä vaikka asuisi siellä näyttelyssä.Kauniita rauhallisia matelijoita
kauniissa terraarioissa rentouttaa katsojaa.Se sihinä on hassua kun se ensin nostaa pään ja sitten alkaa sihinä
ensin hiljaa ja aste asteelta kovenee ään siinä sihinässä.

Taisi järjestäjä ampua kirjoituksillaan omaan nilkkaansa. Harkitsin Tampere-talo-vierailua, mutta saa jäädä nyt väliin. Kyllä järjestäjän täytyy kestää myös kritiikkiä ja pystyä todistamaan väitteet vääriksi.

Kritiikki kuuluukin antaa, jos sen osaa tuoda vaan fiksusti esiin, eikä kiukkua viesti tolkulla. Kyseinen näyttely on nyt täällä suunnalla ja saatan mennä piipahtamaan ja katsomaan, että miltä näyttää nykypäivänä kyseinen näyttely ja miten on elukoiden laita, onko miten hoidettu terraariot yms.