Suuri rintsikka G: Kuinka usein ostat rintsikoita? Paljon suuostut maksamaan ja mistä ostat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harvoin ostan kun en välttämättä edes tartte liivejä, on sen verran pienet tisulit. Ja niinkuin muutkin vaatteet (paitsi alushousut) niin yleensä kirpparilta. Viimeksi ostin talvella SPR:n kirpparilta tosi nätit ja sopivat, viininpunaiset liivit eurolla.

20-30e on maksimi mitä makselen ja useimmiten ostan Lindexiltä tai Seppälästä, kun muualta ei löydy kuin a tai b kuppia. Ostan tarpeen tullen. Seuraavan kerran uusin rintsikkavarastot taas synnytyksen jälkeen, raskausaikaa varten ostin muutamat mutta nämä jää isoksi kun raskauskilot putoaa.

Ostan noin 5-6 vuodessa, Lindexistä löytää halpoja maksan 30 ? ihan Ok summa. Ostin vasta bodyn ja se oli 159 ?, se pikkuisen kirpas mutta päällä aivan loistava. Koko niin iso että hankala löytää 85 E

Isohkot tissit vieläkin (E), joten yleensä suunnistan erikoisliikkeeseen hermojeni takia. Maksan lähes mitä vaan, kunhan on hyvät ja istuvat. Joskus ostan stokkalta myös. Hinnat on yleensä 45-80e. Ostan tissiliivejä myös kunnon mukaan, mutta kyllä kai nyt ainakin 3 vuodessa.

Ostan silloin kun edlliset kulahtaa tai menee rikki yms. Pyrin ostamaan niin halvalla kuin mahdollista, mutta sopivaa kokoa ei taida löytyä muuta kuin kalliista alan liikeistä, eli kohta pitää varmaan satsata jotain yli 30 e...

Mä ostan harvoin. Ehkä kolmet vuodessa. Mutta ne mitä ostan pitää olla hyvät. Ja olen valmis maksamaan hyvistä vähän enemmän. 50-80€ haitarissa maksaa liivit jota ostan. 80€ alkaa oleen jo siinä kipukynnyksen rajoilla, mutta jos on täydelliset niin ostan ennemmin kalliimmat kun jotku mitkä ei oo hyvät päällä.

Varmasti teille oikean kokoiset liivit? Meinaan kun oli se legendaarinen tissiketju niin ei niissä kyllä näkynyt kuin parilla sen verran isot tissit että tarvisi todellakin isompia kokoja kuin -DD. Epäilen että kasvatatte vaan omaa virtuaali egoanne tänne kirjoittamalla :)

Mulla on viimeisen parin-kolmen vuoden aikana vaihdellut rintojen koko niin, että olen uusinut liivini keskimäärin ehkä noin puolen vuoden välein...

Nyt kun koko on alkanut pysyä samassa, olen ostanut vuoden sisällä muistaakseni kolmet perusliivit ja kahdet urheiluliivit, ja olen maksanut niistä 30-50e/kpl. Ehkä vuoden päästä pitää taas uusia osa liiveistä :) Suurin osa liiveistäni on changen ja triumphin, en muista oliko jotain muutakin merkkiä.

Yhteistyössä