Suurimmalle osalle täysi turhis, mutta multa meni nyt pasmat ihan täysin sekaisin :D

Hitto koirat pomppas metrin ilmaan kun avasin ton linkin, oli läppärissä äänet vähän kovallaan :D Mikä tää Simo Ralli on, joku Elonkorjuun jäsen vai? Mä innostuin tykkää vasta vähän jälkijunassa Lauri Tähkästä ja sit se meni ja lopetti! Mä oon vähän hitaasti syttyvää sorttia... No, onpahan nyt levyt halvempia kaupoissa kuin silloin hittiaikoina :D

Hitto koirat pomppas metrin ilmaan kun avasin ton linkin, oli läppärissä äänet vähän kovallaan :D Mikä tää Simo Ralli on, joku Elonkorjuun jäsen vai? Mä innostuin tykkää vasta vähän jälkijunassa Lauri Tähkästä ja sit se meni ja lopetti! Mä oon vähän hitaasti syttyvää sorttia... No, onpahan nyt levyt halvempia kaupoissa kuin silloin hittiaikoina :D

Juu. Elonkerjuun kitaristi. Kovasti elätellään toivoa, että ensi vuonna saadaan kuulla lisää. Simppa voisi tosiaan vaikka ottaa lauluvastuun, kun tuntuu mallikkaasti sujuvan :).

No ei se Scarletti ny sano mitään :D. Aattelin vaan, että olikkonää paikalla tuolla Maustemyllyssä?

No hyvänen aika kun mä yritän selviytyä eilisestä. :D Rankkaa hommaa tuo tyllihame päällä edustaminen. :whistle:

En mä ollut tuolla, mä olin tuolloon muistaakseni töis. Mutta kuulin seuraavana päivänä kaverilta, että Simo oli esiintyny siellä kans.

[QUOTE="heh";24351622]Sori, mut mä kuuntelen ainoastaan hyvää musiikkia, en mitään paskaa :)[/QUOTE]

Juuri tästä samaisesta syystä mä tästä niin kovin innostuin :).

Mitä tää palsta muuten kettuilee, tääkin lainaamani viesti näkyy vasta nyt, pari tuntia lähettämisen jälkeen.

Yhteistyössä