[QUOTE="vieras";27835440]hassua kun se on aina ne samat ihmiset joille koirat hyökkää päälle ja vaunuihin jnejne. Mulla on
aina ollut koira, lenkkeilen väh. 4 krt päivässä ja koiria tulee vastaan joka kerta, ja mulla on 3
lasta eikä mulla ole tuollaisia ongelmia koskaan ollut, ehkä muutama tapaus. Jos niin päinvastoin, eli mun koiraa on tultu
silittämään luvatta. Ja osasko sun lapset syntymästään saakka käyttäytyä nätisti joka puolella. Noh
ei osaa koiranpennutkaan eikä aikuisetkaan koirat ole robotteja, vaan eläviä olentoja joiden
kanssa sattuu ja tapahtuu.
Ja todellakin tekopyhää haukkua koiranomistajia huonotapaiseksi, jos itse pitää muita urpoina
ja paska-aivoina ja taliaivoina. Jos mun koira osais puhua niin sekin osais paremmat käytöstavat kuin SINÄ![/QUOTE]
Sä sanoit paska-aivo, en minä
Enkä minä nyt joka päivä näe huonokäytöksisiä koiran omistajia, mutta täällä päin koiria on oikeasti todella, todella paljon, joten niitä jotka
ei vaan osaa näkee ehkä enemmän sitten. Toisaalta, itsekin liikun ulkona joka päivä, että sattuuhan sitä kymmenen vuodenkin aikana kaikenlaista.
Teille koiraihmisille on sanottu hyvällä ja on sanottu pahalla, että kouluttakaa, keräkää ne hiton shaisset ja älkää päästäkö niitä lähelle/irti ja älkää pissattako toisten portin pieliin ja aina kuitenkin näitä tahvoja löytyy. Miksi?