suurin pudottaja tänään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24227529:
katsoiko kukaan? tapahtuko mitään erikoista? kuka sen vierailun voitti?

multa jäi kesken ku piti lähteä appiukon synttäreille..

Olen kans seurannu välillä. Eikös se tule uusintana huomenna?

Muut antoivat Mandin voittaa, tämän mies ja lapset tulivat vierailulle, lapset olivat yllätys.

Lila joukkue voitti yli neljän tunnin jälkeen koskemattomuuden seuraavaan punnitukseen.

[QUOTE="nii";24227545]Olen kans seurannu välillä. Eikös se tule uusintana huomenna?[/QUOTE]

vitsi, niin taitaa tullakkin =) KIITOS!

ja en voi katsomosta kattoo, tää kone on niin hidas et menee hermo :whistle:

[QUOTE="vieras";24227564]Muut antoivat Mandin voittaa, tämän mies ja lapset tulivat vierailulle, lapset olivat yllätys.

Lila joukkue voitti yli neljän tunnin jälkeen koskemattomuuden seuraavaan punnitukseen.[/QUOTE]

no hyvä :D
mä toivoinkin et joko Mandi tai sit se toinen niistä sinisistä (en nyt just muista nimeä ) voittais.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24227575:
no hyvä :D
mä toivoinkin et joko Mandi tai sit se toinen niistä sinisistä (en nyt just muista nimeä ) voittais.
Jillian oli kyllä sitä mieltä, että Mandi oli viimeinen jolle hän olisi halunnut voiton. Jillian pelkää, ettei Mandi ole tarpeeksi itsenäinen. Miehen vierailu voi vaikuttaa epäedullisesti. Mandin kertoman mukaan mies vastusti Mandin osallistumista suurimpaan pudottajaan. Eilinen jakso tulee uusintana nyt päivällä klo 10.50.

Yhteistyössä