U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:MEILLÄ ON KUUSI, HYVIN JAKSAA, KÄYMME TÖISSÄ MOLEMMAT VANHEMMAT...
Alkuperäinen kirjoittaja nuorena nukkunut:Mulla ei taida olla mikään suurperhe. Lapset on 8, 6, 4, ja 2vuotta. Vähän vielä haaveilen lapsista, mutta voi olla että ei enää...
Lapset ovat elämäni valo, mutta välillä lamppu kuumenee liikaa.![]()
En silti vaihtaisi päivääkään pois. :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:MEILLÄ ON KUUSI, HYVIN JAKSAA, KÄYMME TÖISSÄ MOLEMMAT VANHEMMAT...
uskotaan vähemmälläkin, ei tarvitse huutaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Suurperheellinen:Meillä on kymmenen lasta. Menoa ja vilskettä riittää, muksut ovat aivan ihania ja hyvin on homma hallinnassa, vaikka väkeä riittääkin.
Vain yöunta tarvisin enemmän, toisikohan vaikka joulupukki?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja Suurperheellinen:Meillä on kymmenen lasta. Menoa ja vilskettä riittää, muksut ovat aivan ihania ja hyvin on homma hallinnassa, vaikka väkeä riittääkin.
Minun mittapuulla tämä kuulostaa suurperheeltä.
Alkuperäinen kirjoittaja nuorena nukkunut:Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja Suurperheellinen:Meillä on kymmenen lasta. Menoa ja vilskettä riittää, muksut ovat aivan ihania ja hyvin on homma hallinnassa, vaikka väkeä riittääkin.
Samoin, nyt puhutaan suurperheestä.
Tarkotin:minä myös samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nuorena nukkunut:Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja Suurperheellinen:Meillä on kymmenen lasta. Menoa ja vilskettä riittää, muksut ovat aivan ihania ja hyvin on homma hallinnassa, vaikka väkeä riittääkin.
Samoin, nyt puhutaan suurperheestä.
Miä myös samaa mieltä!