Suuseksistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leena

Vieras
Naiset onko teille nautinto kun mies nuolee teitä? Varsinkin klitoriksen kohdalta.

Itse en saa siten orgasmia, en ole koskaan saanut...enkö osaa rentoutua terpeeksi tai nauttia siitä.Rakastelussa sen emätinorgasmin saaminen sujuu leikiten, itseasiassa saan niitä monta peräkkäinkin.
Suuseksi tuntuu ihanalle, varsinkin jos siihen kuuluu koko hoito, alkaen rintojen nuolemisesta ja säärien hyväilystä/suutelusta...mutta se että nuollaan klitorista, mitään ihmeellistä en siinä tunne. Jos mies hyväilee klitorista sormin saan aivan järisyttäviä orgasmeja mutten kielellä tehtynä, päinvastoin koko klitoris pakenee sitä käsittelyä. Mikä kumma tässä mättää?

En muuten mutta kun mieheni toivoisi että saisin orgasmin suuseksissä ja sitä en vain tunnu saavan.Ei tässä mistään elämää suuremmasta ole kyse ja kivaahan se noinkin on mutta kumpahan kysyin jos jollakulla olisi samanlaisia tuntemuksia ja kenties neuvoja asiaan.

Kokeilkaa alempaa, ei keskittyen klitorikseen vaan siihen tyyliin kuin kieli olisi penetroimassa sisään. Lirputtelu klitalla ei toimi kaikille, ahnas kieli on ihanampi.

Asia voi olla niinkin yksinkertainen ettet vain pidä suuseksistä. Minä en pidä antajana enkä saajana, enkä siis myös sitä silloin tee. Nykyään nämä seksivouhkaajat on saaneet forumilöpinöillään aikaan sen, että kaikkien pitäisi pitää kaikista mahdollisista jutuista seksissä, tai ovat epänormaaleja jos eivät. Ihmiset on ihan yksilöitä. Joku tykkää jostain ja joku toinen taas toisesta.

Sanohan Leena miehellesi, että imee huulillaan kevyesti sinun klitorista. Tai painaa kielellä voimakaammin. Jos mies nuolee klitorista liian kevyesti, niin se vain kutittaa. Paineen pitää olla hieman kovempaa ja minä tykkään siitä kun mieheni imee huulillaan klitoristani.

Namellille ihan ekana pitää sanoa ettei se toimi senkään vertaa, klitoris pakenee piiloonsa aivan taatusti ja jos painetta on liikaa se sattuu. Tuo alempaa ja anhaammin kuulostaa lupaavalle, pitääkin sanoa miehelle että unohtaa toistaiseksi koko klitoriksen näissä puuhissa, se ei todellakaan taida olla minun juttuni.

Suuseksistä pidän kyllä, jopa 69 on kivaa varsinkin jos mies työntelee samalla dildoa sisääni ja nuolee välillä. Kai se vaan on että meidän kaikkien on löydettävä se oma juttumme.Kiitos asiallisista kommenteista. =)

Kaikki ei todellakaan pidä kaikesta, en minäkään pidä pelkästä klitan nuolemisesta, mutta kun siihen lisää välillä alempaa nuolemisen, reisien suukottelun, sormilla härnäämisen... yms niin HUH! nautin todella siitä :)

Syy on varmaan siinäkin, etten ole paljon sitä saanut, siis nykyisen mieheni kanssa oikeastaan vasta aloittanut koko homman.Aiemmin ei ole sellaista läheistä suhdetta oikeestaan ollut keneenkään vaikka pari pidempää suhdetta minulla on ollutkin.

Itse pidän suuseksin antamisesta, kiihotun siitä eikä se tunnu vastenmieliselle ollenkaan, päinvastoin ja nautin kyllä sen saamisestakin.Olen vain ihmetellyt kun klitoris ei siitä "nauti" voi luoja! Voiko noin edes sanoa "klitoris ei nauti suuseksistä"!!! =) =)

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Syy on varmaan siinäkin, etten ole paljon sitä saanut, siis nykyisen mieheni kanssa oikeastaan vasta aloittanut koko homman.Aiemmin ei ole sellaista läheistä suhdetta oikeestaan ollut keneenkään vaikka pari pidempää suhdetta minulla on ollutkin.

Itse pidän suuseksin antamisesta, kiihotun siitä eikä se tunnu vastenmieliselle ollenkaan, päinvastoin ja nautin kyllä sen saamisestakin.Olen vain ihmetellyt kun klitoris ei siitä "nauti" voi luoja! Voiko noin edes sanoa "klitoris ei nauti suuseksistä"!!! =) =)

Tuo selittääkin paljon, jos ei suuseksi klitassa tunnu hyvältä. Ilman muuttaa kielihoitoa pitää antaa koko alueelle ja aina välillä klitalle. Samalla kannattaa sormettaa pillua eri puolilta ja välillä g-pistettä. Vaihtelemalla sormetusta ja kielihoitoa milloin minnekin, ei klittakaan pääse puutumaan. Sitä mukaan, kun kiihoitusaste nousee, voi g-pisteeseen ja klittaan kohdistaa enemmän ja voimakkaampaa huomiota. Heti jos tuntuu siltä, että enin kiihtyminen laimenee, niin välittömästi muualle ja kuin varkain takaisin. Itse olen ainakin huomannut, että parhaiten saa orkut tulemaan, kun hyväilee ympäriinsä ja hyökkää vasta aivan h-hetken tullessa voimalla klitan ja g-pisteen kimppuun. Jos käy hyvin, ei nainen ehdi varautua, eikä pysty orkkuaan enää pysäyttämään. Välillä on joutunut tekemään montakin hyökkäysyritystä, ennenkuin on mennyt läpi. Jos ei yritys onnistu, niin sitten vain kiinnitetään huomio uudestaan jonnekin muulle alueelle. Ainahan ei tietysti kannata vielä loppuun asti, vaan siirtyä pukille, kun nainen jo malttamattomana odottaa vapauttavaa orkkua. Eipä ole ainakaan oma vaimo suuttunut, vaikka onkin lauennut vasta naidessa. :)

Yhteistyössä