A ap Vieras 16.08.2009 #27 No mä suuttuisin kun ei ilmottanut. Click to expand... niinpä. ;/ hitto että inhottaa kun tulee tuollaisen pikkujutun takia kränää.. on taas paha mieli riitelystä pitkän aikaa. Puhelinsoiton takia.. siis jos olisi voinut edes ilmoittaa.. hän sanoi ettei viitsinyt kolmen jälkeen soitella enää.
No mä suuttuisin kun ei ilmottanut. Click to expand... niinpä. ;/ hitto että inhottaa kun tulee tuollaisen pikkujutun takia kränää.. on taas paha mieli riitelystä pitkän aikaa. Puhelinsoiton takia.. siis jos olisi voinut edes ilmoittaa.. hän sanoi ettei viitsinyt kolmen jälkeen soitella enää.
Ä älä Vieras 16.08.2009 #28 nyt, onhan se hyvä saada toisellaistakin pillua, eikä aina sitä samaa. annat olla pari yötä reissullaan niin on sit mukava tulla oman pillun ääreen.
nyt, onhan se hyvä saada toisellaistakin pillua, eikä aina sitä samaa. annat olla pari yötä reissullaan niin on sit mukava tulla oman pillun ääreen.
H Honeoyne Aktiivinen jäsen 19.05.2008 2 731 1 36 16.08.2009 #29 Minä suuttuisin siitä että ei ilmoittanut ja olisin ollut tosi huolissani koko yön. En suuttuisi siitä että suunnitelmiin tuli muutos.
Minä suuttuisin siitä että ei ilmoittanut ja olisin ollut tosi huolissani koko yön. En suuttuisi siitä että suunnitelmiin tuli muutos.