suuttuiko kaverini turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa te
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa te

Vieras
Oltiin porukassa risteilyllä, varattiin sama hytti 4 hengelle, eli minä ja mieheni + kaverini + miehensä. kaverini raskaana, joten lähtivät aiemmin yökerhosta hyttiin nukkumaan, nukkuivat erikseen, toinen alapetillä, toinen yläpetillä.
Me jäätiin miehen kanssa yökerhoon, oltiin loppuun asti, ja pienessä hiprakassa hyttiin tultuamme halutti, ja rakasteltiin siinä alapetillä. kaverini murjotti koko päivän, ei puhuttu mitään, vältteli meitä koko päivän laivalla, ja kun saavuttiin satamaan,lähtivät eri junavaunuun... sain myöhemmin tekstiviestin, jossa ilmoitti ystävyyden loppuneen, olin ILKEÄ ym. EN ymmärrä, miksi suuttui, koska rakastelimme hiljaa ja hillitysti... tuskin hänkään raskaaksi pyhästä hengestä tuli? nyt on ystävyys loppu. olinko ilkeä?

No ei kuitenkaa tarttis paneskella samassa hytissä.

*muoks* En kuitenkaa ihan kaveruutta poikki laittais mut saattaisin ehkä mainita että eikö vois olla häsäämättä edes.. :whistle:

No itselle ei tulisi mieleenkään alkaa äijän kanssa kuksimaan huoneessa jossa on muita ihmisiä. Kyllä pitäisi todellakin olla hienotunteisempi. Ja jos nyt olitte pienessä hiprakassa, niin mitenköhän hiljaa mahdoitte toimituksenne tehdä?

Jos tää ei ollut provo, niin ihmettelenpä kyllä kovasti miten itsekkäitä ihmisiä sitä voikaan maailma päällään kantaa!!

no empä tiiä.
ite en kyl tykkäis jos mun kaverit paneskelis kännissä vieressä. musta se ois vähän ajattelematonta ja ällöäkin. mutta emmä nyt hirveitä herneitä vetäis.

No en mä varmaan ystävyyttä poikki pistäis jos joutuisin kuunnella kaverin paneskelua, mut on se kyl aika törkeetä... Ei oo meinaan mitenkään mieltä ylentävää valvoa ja kuunnella toisten hässimistä.

En nyt näe että olisitte mitää ilkeää tehneet jos rakastelitte. Itse en kyllä ihan kohteliaisuussyistä olisi tehnyt sitä samassa huoneessa vaan olisimme menneet esim. vessaan.

no voi jessus mikä kaveri.. mä oisin vaan nauranu jos oisin se kaveri. ei varmaan ollut ite saanu ni suuttu sulle. ei sun tarvi mitää anteeks pyydellä ainkaan. vaikka oisitte rakastelleet rajusti ja äänekkäästi ni silti olihan se ok kun oman ukkos kans sen teit. eri asia jos vieraissa olisit käyny.. no ei sentäs.

kyllä minäkin olisin suuttunut kaverilleni tuossa tilanteessa! Sama hytti, ajattele tilanne omalle kohdallesi. Miltä se olisi kuulostanut/tuntunut? Mulle on kaveri suuttunut, vaikka oltiin olkkarissa ja hän makkarissa. JA aiheesta suuttui mielestäni silloin.

Etkö sie ap jo tuosta aikasemmasta reissusta oppinu? TAASKO piti suututtaa yks kaveri - hillitkee jo hyvän tähen himonne (tai luopukee yhteisistä hyteistä ), jos meinootte pysyä immeisten kanssa väleissä :xmas: :p

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No en mä varmaan ystävyyttä poikki pistäis jos joutuisin kuunnella kaverin paneskelua, mut on se kyl aika törkeetä... Ei oo meinaan mitenkään mieltä ylentävää valvoa ja kuunnella toisten hässimistä.

Juu ei varmaan! Ja mietippä raskaana olevaa ystävääsikin...=) varmana muutenkin nukkuu yönsä huonosti ja levottomasti...

Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka harrastaa seksiä muiden ihmisten läsnäollessa... kyllä minäkin suuttuisin, olisin kylläkin kaverisi sijaan sanonut nuspaavalle parille että menkää käytävään harrastamaan tuota jos pakko on, mutta täällä ei tartte. Siitähän leviää pienessä kopissa aromitkin ilmaan, hyi hitto

Tiedätkö kaveripariskunnan intiimielämästä mitään? Jospa heillä on hyvin hiljaista nyt raskausaikana tai muulloinkin? Etenkin jos tiesit jotain tällaista, on törkeää alkaa itse rietastelemaan samassa pienessä huoneessa, ihan kuin silkkaa ilkeyttään.