suuttuisitko / hyväksyisitkö / "antaisitko luvan" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laivaleski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laivaleski

Vieras
ja tarkoituksella heittomerkit ton luvan antamisen kohdalla ettei kenenkään tarvii alkaa vääntään siitä mitään...

eli tilanne se, että meidän perheeseen kuuluu minä, mies, 6v poika ja kaksi koiraa.
mun mies on viimeisen vuoden aikana käynyt varmaan 6 kertaa laivalla (tukholmassa ja tallinnassa siis maissa myös..) ja viimeiset 3 reissua on nyt ollu 3kk sisällä.
pari viikkoo vasta reissusta mihin se lähti kahden veljensä ja serkkujensa kanssa päiväks tallinnaan kylpylään lillumaan yms..
ja äsken sanoi, et olis lähdössä laivalle naapurin miehen kanssa hakemaan sille nuuskaa!
mä sanoin, et eiks jo riittäis toi jatkuva meneminen?! mä olen ite ollu laivalla viimeks vuonna 2001 kun kaikki 3 tai 4 reissua on menny aina mönkään mihin on pitäny mun lähtee..

jotenkin mua alko nyt kamalasti ärsyttämään vaikka aika "suvaitsevainen" olenkin ja musta parisuhteessa pitää saada myös omaa aikaa ja mennä omiakin menojaan, mutta eiks vähempikin riittäis...?

No käytkö sä jossain muualla? Josko mies ei käy missään muualla ja sä hillut joka viikonloppu vaikka koko viikonlopun jossain reissuilla niin ei sitten pitäisi valittamista :D

No käytkö sä jossain muualla? Josko mies ei käy missään muualla ja sä hillut joka viikonloppu vaikka koko viikonlopun jossain reissuilla niin ei sitten pitäisi valittamista :D

no en hillu.... kavereita nään arki-iltaisin ja joskus viikonloppuisin, mutta ihan normitapaamisia ja näkemisiä eikä mitää reissuja tai biletystä... siks tää musta niin epikseltä nyt tuntuukin..

6 krt laivalla vuoden sisällä?! Halloo....Omituisena pitäisin sinkku-ihmisiltäkin. Eikö nyt muuta keksi kun laivailua ja ilman perhettä kaikki?

On erikoista ja epäreilua.

No sanoisin kyllä, että seuraavalle reissulle tulee koko perhe mukaan ja lähtisin kanssa, joko samassa surueessa tai lapsen kanssa omassa hytissä.

niin mehän ollaan tehty kyllä tällainen tietoinen valinta, että ei päästä varmaan 10vuoteen yhdessä mihinkään kun mä en noita koiria halua mihinkään hoitolaan viedä ja ei ole ketään kuka niitä tulis kotiin hoitamaan...

niin mehän ollaan tehty kyllä tällainen tietoinen valinta, että ei päästä varmaan 10vuoteen yhdessä mihinkään kun mä en noita koiria halua mihinkään hoitolaan viedä ja ei ole ketään kuka niitä tulis kotiin hoitamaan...

No sit vaan alat sopia itsekin menoja ja mennä vaikka lapsen kanssa! Eihän se ole reilua, että toinen vaan pääsee menemään!

[QUOTE="vieras";23404036]Ette käy kesälomillakaan yhdessä perheenä lomalla?[/QUOTE]

no ei käydä. yhden päivän reissuja esim.korkeasaareen on tehty kun koirat voi kesällä olla mun vanhempien mökillä, mutta sekin aina riippuu kaikesta...

Mä oon ollut 8kk:n sisällä jo neljä kertaa laivalla, ja ens kuussa ois viides kerta. Tallinnassakin olin kaksi yötä ilman miestä. Kohta se varmaan suuttuu mulle eikä päästä enää edes roskia viemään :(

No en hyväksyis.. Tosin ei meillä kumpikaan risteilekään yksinään tai kavereiden kanssa, joko siis mennään yhdessä tai ei ollenkaan. Mutta ei siis ole meillä sellainen asia mistä tarvitsisi kiistellä, mies kyllä pitää päänsä niissä asioissa mitä oikeasti haluaa tehdä eli kalastusreissut meilläkin menee kaiken edelle.

Nii-i. Laiva- ja Tallinnanreissut on köyhän miehen Thaimaa.
Johan siitä on ollut lehdissäkin juttua, miten maksulliset naiset on löytäneet hyvät markkinat Ruotsin- ja Tallinnan laivoilta. Puhumattakaan siitä, millaista seksikauppaa Tallinnassa käydään. Halvalla.

Että jos ukko alkaa laukkomaan laivalla ja Tallinnassa tuohon tahtiin kuin ap:lla, niin kyllä jonkunsortin hälytyskellot pitäis jo soida.

no en hillu.... kavereita nään arki-iltaisin ja joskus viikonloppuisin, mutta ihan normitapaamisia ja näkemisiä eikä mitää reissuja tai biletystä... siks tää musta niin epikseltä nyt tuntuukin..

No ehkä mies ei ajattele noin? Meillä mun menot on usein biletystä ja reissuja, miehellä harrastuksia ja just jotain "normaalia". Ja ei me riidellä siitä, koska kumpikin tekee, mitä itse haluaa.

Ootteko puhunut asiasta?

Ei ole "normaalia" perheenisän toimintaa tuo tuollainen. Ja ne laivat tietää... :(

No voi hyvä luoja! Pettää voi missä vain, ei se laiva siitä pettämisestä sen todennäköisempää tee! Eihän me tiedetä mitään muuta ap:n ja hänen miehensä suhteesta kuin sen, että mies käy laivalla. Ja heti täällä pelkästään sillä perustein ollaan sitä mieltä, että mies pettää. Palstaa parhaimmillaan.

Nii-i. Laiva- ja Tallinnanreissut on köyhän miehen Thaimaa.
Johan siitä on ollut lehdissäkin juttua, miten maksulliset naiset on löytäneet hyvät markkinat Ruotsin- ja Tallinnan laivoilta. Puhumattakaan siitä, millaista seksikauppaa Tallinnassa käydään. Halvalla.

Että jos ukko alkaa laukkomaan laivalla ja Tallinnassa tuohon tahtiin kuin ap:lla, niin kyllä jonkunsortin hälytyskellot pitäis jo soida.
Minua jotenkin aina jaksaa ihmetyttää, miten maksullisille riittää kysyntää. Helsingin Kalliossakin suunnilleen joka korttelissa yksi mulkunhieromo. Ei vaan jotenkin ajatustasolla rekisteröidy, että ne sympaattisen näköiset papat ja perheenisät kaduilla ravaisi illemmalla vähän huoraa panemassa.

Tuli vaan siitä mieleen, että luulisi ruotsinlaivan olevan melkoinen vaginainflaatio. Eikä siis mikään ilolinnun paras työpaikka. Niillä botskeilla kun minun kokemukseni mukaan tullaan työntämään pimppiä melkein suoraan naamalle ihan ilmaiseksikin. Tietty turpeilla keski-ikäisillä läskeillä ehkei toimi ihan samalla tapaa.

Minua jotenkin aina jaksaa ihmetyttää, miten maksullisille riittää kysyntää. Helsingin Kalliossakin suunnilleen joka korttelissa yksi mulkunhieromo. Ei vaan jotenkin ajatustasolla rekisteröidy, että ne sympaattisen näköiset papat ja perheenisät kaduilla ravaisi illemmalla vähän huoraa panemassa.

Tuli vaan siitä mieleen, että luulisi ruotsinlaivan olevan melkoinen vaginainflaatio. Eikä siis mikään ilolinnun paras työpaikka. Niillä botskeilla kun minun kokemukseni mukaan tullaan työntämään pimppiä melkein suoraan naamalle ihan ilmaiseksikin. Tietty turpeilla keski-ikäisillä läskeillä ehkei toimi ihan samalla tapaa.

Niin, en tiedä sitten miten kannattavaa tuo laivashoppailu on.. mutta tosiaan eräänkin uutisen mukaan nykyään todella yleistä, eikä siihen juuri haluta edes puuttua. Kai niillä sitten vientiä on, kun kerran ovat kansoittaneet laivatkin.

Tuli vaan siitä mieleen, että luulisi ruotsinlaivan olevan melkoinen vaginainflaatio. Eikä siis mikään ilolinnun paras työpaikka. Niillä botskeilla kun minun kokemukseni mukaan tullaan työntämään pimppiä melkein suoraan naamalle ihan ilmaiseksikin.
Maksullisesta voi olla varma, ettei se kysele perään...jotkut valitsee mieluummin sen.

Mitä ihmettä hän noin usein siellä laivalla tekee? Kuulostaa vähintäänkin oudolta ja epäilyttävältä. Sano että saa toki lähteä, jos ottaa lapsen mukaan. Muuten en "päästäisi".

Yhteistyössä