Suuttuisitteko kaverille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pessi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pessi

Aktiivinen jäsen
12.06.2007
18 535
1
36
Jos olisit vailla apua yhden asian suhteen. Ystäväsi voisi oletettavasti auttaa, työttömänä kotona. Auttamisessa kuluisi aikaa n.15 min.
Yrität soittaa monta kertaa, ei vastaa. Laitat viestiä jossa kerrot asian ja "rukoilet" apua. Et saa ketään muuta auttamaan keskellä päivää, kaikki muut tutut ovat töissä/koulussa.
Ystävä vastaa tekstivietiin vasta n.6 tunnin kuluttua. Ei ollut kuullut puhelinta kotona makoillessaan...
Mua kyllä nyt vähän ärsyttää :/

Saattaisi mua ärsyttää, mutta en mä suuttuisi.

Voihan työtönkin olla sairas ja nukkua päivällä, olla kiireinen eikä ehdi vastaamaan tekstariin, tms. Ei ne vaan kotona koko päivää makoile.

Alkuperäinen kirjoittaja jenkka:
ei minulla olisi oikeutta suuttua, ei hänen tarvitse minun hätätapauksiani päivystää. harmittaisi tietenkin pirusti.

näinhän se on.
Ärsyttäisi kyllä joka tapauksessa,mutta nielisin kiukkuni kiltisti.

Kyllä muakin ärsyttäs ja kyllä mä varmaan suuttuisinkin. Vaikkei se sen tehtävä olekkaan päivystää, mut siltikin. Jos ei kerta oo parempaakaan tekemistä ollu kun plösiny kotona.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jollei ihan oikeasti ole ollut puhelimen lähettyvillä...

Siis oli ollut kotona 30-neliöisessä kämpässä koko ajan, ei ollut vain "huomannut" puhelinta..
Tiedänpä ainakin että turha pyytää mua kukkia kastelemaan kesällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Siis oli ollut kotona 30-neliöisessä kämpässä koko ajan, ei ollut vain "huomannut" puhelinta..

Ööö...otatkohan sä nyt tuon vähän liian vakavasti? :o

Mulla on usein känny äänettömällä kun olen kotona, enkä huomaa jos joku soittaa tai tekstaa. Joskus luuri unohtuu eteiseen takin taskuun, ja kaipaan sitä vasta illalla. Ei ole käynyt mielessäkään, että mun velvollisuuteni olisi pitää luuri lähellä ja äänet päällä, ettei kaveri vaan suutu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jollei ihan oikeasti ole ollut puhelimen lähettyvillä...

ei kukaan jaksa puhelimen vierel päivystää, mä en joskus tietoisesti vastaa kännyyn, kun inhoon koko aika puhua

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Ööö...otatkohan sä nyt tuon vähän liian vakavasti? :o

Joo voi olla.
Olen itse kai liian avulias ystäviä kohtaan, autan aina jos vain pystyn/tarvitaan. Kyllähän se vituttaa, jos ei apua saa takaisin päin.

:laugh: On aika pikkumaista porukkaa täällä. En mä ainakaan suutuis, jos sillä on ollu parempaa tekemistä kun pitää puhelinta lähettyvillä tai vastailla viesteihin joissa pyydellään tekeen palveluksia.

muoks. Ja minä kyllä autan kans kavereita jos pystyn ja jos apua tarvitsee, mutta ikinä en ole odottanut että he olis velvollisia sit mua auttamaan.

jos se ei ole oikeasti kuullut/huomannut. itsekkin olin eilen illalla konsertissa ja laitoin puhelimen äänettömälle äsken muistin sen siellä se oli laukun pohjalla 3 puhelua tullut. mulla käy usein noin

No en minäkään kuullut äsken että puhelimeni soi, vaikka olen kotona. Ei tarvii kun olla pyykkiä ripustamas tai vatkata kakkupohjaa kuten minä, niin ei kuule ja jos ei tuu katottua niin eihän sitä tiedä. Enkä ala päivystämäänkään.

Mulla saattaa puhelin unohtua takin taskuun, vaatekaappiin ja seuraavan kerran kurkkaan sitä ehkä nukkumaan mennessä, tai sitten aamulla.

En jaksa päivystää ja viestejä aina kurkata, usein en edes kuule niitä tai soittoa.

Harmittaishan tuo jos apua tarttee, mutta ei musta tosta voi suuttua.

En suuttuis. Mulla itellä tapana unohtaa kännykkä välillä pariksikin päiväksi eli en muista sitä katsella ollenkaan ja siellä se on laukun pohjalla tai takin taskussa. Eli voin vastata tosissaan viiveellä.. Ja mitä tulee siihen että asuu pienessä kämpässä niin en minä ainakaan kuule kännykkäni soimista, jos se siellä laukun pohjalla on ja esim. vain tv auki.. :D Ja monesti unohdan sen kyllä äänettömällekin eli ei varmasti kuulu mitään :)

Varmasti kyllä harmittaa kun tietää että toinen olisi mahdollisesti voinut auttaa, mutta eipä tuolle mitään voi, jos toinen ei oikeasti ole huomannut että häntä on kaipailtu.

En suuttus. Mä ite unohan helposti puhelimen äänettömälle, enkä tarkistele sitä kovinkaan usein, joten mulla voi mennä päiväkin ennen kuin huomaan et joku on yrittänyt tavottaa mua :ashamed: