N
noh
Vieras
Oli mullakin melkoinen kessi vielä sairaalasta kotiin lähtiessä. Mies vitsailikin sairaalan aulassa, että ihmiset kattoo, että toinen jäi vielä mahaan.
Minua vaan nauratti.
Minua vaan nauratti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Plösö:En ollut timmissä kunnossa, vähän pyöreä olin silloinkin. Ainut ero entiseen nyt on tuo maha joka todellakin vähän roikkuu!Silloin ennen raskautta mies sanoi monesti sen että jos laihduttaisin 5 kiloa niin vyötärö tulisi paremmin esiin.
Alkuperäinen kirjoittaja läskilinssien edessä:No musta noi kommentit ovat kyllä aika tympeitä. Olen itse ollut suhteessa miehen kanssa, jolle mikään ei riitä. Hän sai minut, nätin ja huolettoman itsevarman nuoren naisen, tuntemaan kuin olisin jotain b-luokan tavaraa. Voin vain kuvitella miltä tuntuu kuunnella tuollaista mielettömän fyysisen ja henkisen murroksen (synnytyksen) jälkeen.
Ulkonäön kommentoiminen hellitellen ja leikkisästi on täysin eri asia, kuin jatkuva kuittailu leikin varjolla. Joillekin ulkonäön kommentoiminen on outo tapa alistaa toista tai kokea itse ylemmyyttä.
Miehesi on luultavasti ajattelematon, joten mielestäni on ihan ok, jos kysyt häneltä miksi hän haluaisi sinun laihtuvan? Tekisikö se parisuhteestanne paremman? Voit myös kysyä miltä hänestä tuntuisi, jos haikailisit jatkuvasti isompaa hauista/penistä jne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Plösö:En ollut timmissä kunnossa, vähän pyöreä olin silloinkin. Ainut ero entiseen nyt on tuo maha joka todellakin vähän roikkuu!Silloin ennen raskautta mies sanoi monesti sen että jos laihduttaisin 5 kiloa niin vyötärö tulisi paremmin esiin.
http://www.youtube.com/watch?v=dIcGNckbgSY&feature=related
Alkuperäinen kirjoittaja Plösö:Alkuperäinen kirjoittaja m:Sanoiko tosissaan vai leikillään?Ikävältä kyllä tollaset kommentit tuntuu sanoi sit miten tahansa :/
Luulen että sanoi ihan tosissaan. Toisaalta ajattelen että ihan hyvää tarkoittaa, enemmän varmaan ajattelee sitä hyötyä terveydelle, mutta välillä tulee olo että niissä enemmän liikkumaan patistelemisissa on taka-ajatuksena myös kyse ulkonäöstä, että miellyttäisin enemmän hänen silmää. Joskus ennen raskauttakin sanoi että jos laihduttaisin viitisen kiloa niin tulisi vyötärö paremmin esiin..