Suuttuisitteko te tästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kattis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kattis

Vieras
Meillä on 5kk tenava ja mies menee omia menojaan kuten ennenkin, ei mitenkään useesti ole "edustustehtäviä" ja kaveritapaamisia, ehkä 2-3 krt kuukaudessa. Se kuitenkin ollaan sovittu, että enää ei mies "unohdu" baanalle, eli jos sanoo tulevansa ysiltä kotiin niin tulee kanssa, eikä puoli viideltä yöllä.
No, nyt tulikin sit siihen aikaan kun lupasikin eli puoli ysiltä, sellaisessa pikkuhumalassa. Olin just laittaas pikkuista nukkuun ja menin imettämään häntä makkariin, jonka jälkeen nukutin vauvan sänkyynsä.

Kun tulin makkarista niin huomasin että mies vaikutti jotenkin enemmän humalaiselta. Kysyin, onko ottanut lisää täällä himassa, ja ihan pokkana valehteli että ei ole ottanut. Kysyin uudelleen, ja sit myönsi että no joo, tais hän vähän giniä huitasta naamaan, kun teki niin mieli. Ja että valehteli siksi kun hävetti.

Mua harmitti sen käytös ihan suunnattomasti, siis ennen kaikkea se valehtelu!!! Tuntuu tosi pahalta kun ihan pokkana valehtelee päin naamaa. Ja totta kai ottaa päähän että pitää näin keskellä viikkoa naukkailla vielä lisää viinaa kotona baaritissuttelun päätteeksi. Tuli sit riita aiheesta...

Suuttuisin jos miehelläni olisi alkoholiongelma mutta en suuttuisi jos ei olisi. Kyllä kotona pitää voida ottaa yksi gininapanteeri ilman että kukaan hyökkää päälle. Tosin minä en absolutistina ymmärrä humalahakuista juomista en sitten ollenkaan. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vierrras:
sietää miettiä minkä takia se sitä viunaa ottaa, ettei vaan sussa olis jotain vikaa......

Huono provo tääkin... Tänään aika huonoja provoja liikkeellä, alkaa jo kyllästyttää..

Mutta AP:lle: en suuttuisi siitä napanterista, ei vaikuta siltä että sun miehelläs olis alkoholiongelma, ehkä vaan halusi vähän jatkaa hyvää oloaan...
mutta tuo valehtelu on kyllä sitä itteään...

arvaa miksi se sun ukko valehteli? sen takia, ku se ajatteli pienessa paassa etta silla paasee helpommin.. kun tietaa etta olisit kuitenki suuttunu kun olis bastanu rehellisesti.. se yritti kokeilla josko paasis helpommalla.. eika nain tarvis kuulla sun huutoa.. miehet vaan on semmosia. kokemusta on.. annan sulle neuvon miyen saat mihes olemaan sulle rehellinen. jos sulle sattuu vastaavaa.. kysyt siis jotain.. ja jos joskus miehes vastaa rehellisesti sinua epamiellyttavan vastauksen.. ala huuda ollenkaan.. puhu rauhallisesti ei nalkuttavaan savyyn. sano etta tuntuu pahalta jne. nain se menee meillakin nykyaan, kun olen kypsynyt tassa suhteessa. ollaan oltu yhdessa kohta 9 vuotta.. eli lyhyesti yrita lopettaa turha huuto ja nalkutus.. ps. tama ei ollut sit pahalla.

Yhteistyössä