Suutuinko turhaan miehelle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kojoottikoira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kojoottikoira

Vieras
Asutaan omakotitalossa kaava-alueella. Vauva (2kk) nukkui ulkona vaunuissa, miehen tehdessä pihatöitä vieressä. Mies tuli hetkeksi sisälle pakkaamaan tavaroita, jolloin käskin hänen viedä itkuhälyttimen vaunuihin, kun oli joka tapauksessa lähdössä kauppaan jolloin minä jäisin sisälle kuulostelemaan koska vauva herää. Mies ei heti vienytkään itkuhälytintä, vaikka moneen kertaan käskin (itse leikin esikoisen 1,5-vuotiaan kanssa). No, sitten tuli naapurin muija soittamaan ovikelloa ja avattuani oven syyttävän näköisesti sanoi että TEIDÄN VAUVA ON ITKENYT JO 10 MINUUTTIA TUOLLA VAUNUISSA! Todellisuudessa ehkä 5 min, mutta arvatkaa suutuinko miehelleni! Lähdin sen sileän tien hakemaan vauvan sisälle. Olisi vaan itse pitänyt viedä se itkuhäly.

Suutuinko turhasta miehelle? Arvatkaa kehtaanko näyttää enää naamaani ulkona, kun tuo naapuri on aikamoinen juoruakka näillä main...Tuli kyllä semmoinen olo että soittaa pian varmaaan sosiaaliviranomaisillekin... :(

Moneen kertaan käskit? No jos mä sanon jostain asiasta miehelle 2 kertaa ja mitään ei tapahdu, niin teen asian itse. Oli sitten kyse vaikka auton öljyjen vaihdosta.
Musta suutuit turhasta.

Yhteistyössä