Suutuinko turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Akka

Vieras
Taustaa. Jos minä lähden kavereiden tai työporukan kanssa jonnekin, mies odottaa aina että soitan ja tekstaan hänelle. Suuttui viimeksikin kun oli baarissa ja en ollut huomannut hänen viestiään yöllä yhden aikaan vaikka olimme just 23 aikaan puhuneet ja olin toivottanut hyvät yöt. Suttui että missä olen kun en vastaa viestiin. No baarissa en kyttää luuria koko aikaa.

Nyt olen kotona lasten kanssa ja raskaana rv 34.

Nyt tilanne josta suutuin:
Mies lähti eilen työkamujen kanssa laivalle ja menivät sitä ennen syömään porukalla. Kertaakaan ei soittanut tai ees viestiä laittanut. Mä sitten vihasen tekstarin laitoin sille yöllä puol kahden aikaan, kun mitään ei oo kuulunut.

Suutuinko turhasta?

No sinänsä ihan aiheesta suutuit, jos kerran mies odottaa että sinun pitää baarista viestitellä tai soittaa, niin silloin pitäisi hänenkin. Mutta muuten en kyl ymmärrä et miksei sitä voi rauhassa viettää iltaa. Ei me ainakaan miehen kanssa viestitellä jos toinen joskus baariin pääsee. Ellei sitten oikein asiaa oo.

Niin siis se just on mun kiukun syys. AINA valittaa ja vänkää että miksi ei saa kiinni tai millo mitäkin. Syyttää ja epäilee, ei siis luota tippaakaan muhun ja mun pitää kulkea "kello kaulassa" jos kodin ulkopuolelle lähden. Hänellä taas ei ilmeisesti ole mitään velvotteitta ilmoitella itsestään kun laivalle lähtee.

Mua pännii toi käytös ihan törkeesti!

Mun exä aina suuttui jos liian harvoin hänelle tekstasin, tai en heti vastannut puheluihin. Itse hän ei kuitenkaan koskaan radalla ollessaan mulls soittanut /viestittiäny. Ei vastannut viesteihin, ja jos puheluun vastasi niin oli tosi v-mäinen.
Kerran mä sit lähdin laivalle, olin kaksi päivää poissa enkä kertaakaan soittanut, viestittänyt enkä vastannut hänelle. Ihan vaan kostoksi.
Hän oli vihainen kun ampiainen, mut tajusi lopulta kuinka pahalta minusta aina tuntuu.

Niin metsä vastaa jne..

Meillä ei baariloissa käydä.Ei kumpaakaan voisi vähempää kiinnostaa bailata ja notkua baarissa.Mutta jos mies on esim.jokavuotisella sorsanmetsästyksen aloitus-reissulla joka kestää yleensä 2-3 päivää.Niin silloinkaan en soittele perään.Illalla sitten mies soittaa ja toivotellaan hyvät yöt.Ainut jos jotain merkittävää tapahtuu niin silloin ollaan yhteyksissä.
On ansainnut mielestäni akkavapaansa jotta voi siellä kaislikkojensa välissä rauhassa suhista ja akkujaan ladata. 16 vuotta on yhdessä oltu.Viime vuonna poikamme,silloin 9 vuotta oli isänsä mukana eräretkeilemässä.
Kaikki tietysti taaplaa tyylillään...

Kyl minusta ihan aiheesta suutuit, jos kerran miehesikin pitää itsestään selvänä että ilmoittelet kesken illan. Samoilla pelisäännöillä tulis sitten mennä. Voit sanoa asiasta, että pitäähän sinunkin ilmoitella, että turhaa kiristelee jos aiheesta möykät =)

Et todellakaan, tuttu tilanne meilläkin vaikka tosin mies ei minua millään tavalla vahtaa jos olen poissa kotoa...mutta toisinpäin kyllä tutulta kuulostaa, unohdetaan helposti se porukka kotona ja emo joka sitä hoitaa!! Itsellä sama juttu, kotona pienen lapsen kanssa ja raskaana 32viikolla, jotenkin sitä odottaa ja olettaa että toinen edes vähän huomioisi jos kerran on kotoa poissa töittensä ohella myös vapaa-ajalla?
Niimpä minäkin olen alkanut jättää soittelematta perään ja "unohtanut" joskus vastata puhelimeen, sitten kun sieltä menoiltaan muistaa soitella - yllättävän tehokkaasti on viesti mennyt perille! Sitten kun vastaan, ja ihmettelee miksen ole soittanut, totean vaan että ollut niin paljon muuta tekemistä, oltu kaverin luona lapsen kanssa yms. ohjelmaa...ja annan ymmärtää että en kotona kyttää puhelinta ja odota vaan HERRAA palaavaksi! kokeilehan?

No huh huh... Jos ukko sen kostaakseen teki, niin pitkät on vihat :o Mä ymmärrän että loukkaannuit, sitä että sä et heti ole vastannut viestiin ei voi verrata siihen, että ukkos ei sit pidä mitään yhteyttä koko illan aikana. Sä kuiten olit puhunut aiemmin puhelimessa hänen kanssaan... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No, suuttuiko ukkos turhaan? Ei tossa kellonajat paljoa paina. Miehen logiikalla antoi sun maistaa omaa lääkettäs ;D

Mitä lääkettä? Mä aina soittelen ja tai tekstaan hänelle, ihan ilman kitinöitä. Joskaan en tuolloin kerran ollut huomannut viestiä yöllä.

Häneltä ei TULE mitään viestiä... Eli mitä yrittä mulle viestittää? Sen etti pätkääkään kiinnosta miten vaimo ja lapset voi? No siinä onnistui kyllä.

Kyllä mä sen tiiän että mies suuttui mulle turhasta. Ja oikeesti mulle on ihan sama mitä seillä tekee, mutta jos odottaan munm pitävän yhteyttä koko ajan häneen kun olen poissa kotoota, niin kyllä se hänenkin hommiin kuuluu.

Ihan hyvin olis voinut vaikka laittaa viestii jossain vaiheessa, oli hyvä ruoka. Hyvää yötä kulta... MUTTA ei.

Tiedän olen lapsellinen kiukuttelija tässä kohtaa, mutta jos minulta tätä vaaditaan niin silloin minunkin oikeus saada jatkuvia tilanne katsauksia, eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja Akka:
Taustaa. Jos minä lähden kavereiden tai työporukan kanssa jonnekin, mies odottaa aina että soitan ja tekstaan hänelle. Suuttui viimeksikin kun oli baarissa ja en ollut huomannut hänen viestiään yöllä yhden aikaan vaikka olimme just 23 aikaan puhuneet ja olin toivottanut hyvät yöt. Suttui että missä olen kun en vastaa viestiin. No baarissa en kyttää luuria koko aikaa.

Nyt olen kotona lasten kanssa ja raskaana rv 34.

Nyt tilanne josta suutuin:
Mies lähti eilen työkamujen kanssa laivalle ja menivät sitä ennen syömään porukalla. Kertaakaan ei soittanut tai ees viestiä laittanut. Mä sitten vihasen tekstarin laitoin sille yöllä puol kahden aikaan, kun mitään ei oo kuulunut.

Suutuinko turhasta?

Jos et itse pidä miehesi tavasta, niin miksi toimit samoin? Haluat kostaa pelkästä periaatteesta? Muutos parempaan lähtee aina itsestä. Pöljää toimia samalla, huonolla tavalla pelkän "tasaveroisuuden" ja periaatteen vuoksi!

Kyllä suutuit turhaan mutta niinhän me kaikki aina joskus.

Voisitte ihan sopia että nuo viestit ei ole pakollisia kun toinen on illanvietossa, jos jotain asiaa niin pirautatte mutta muuten sitten näätte aamulla, jos on hauska ilta;juttu lentää ja viini virtaa niin ei siinä aina muista naputella viestiä tai tsekata puhelinta.

Kyllä puhtaasti kosto mielellä suutuin, tunnustan.

Mutta mies on NIIIIIIN monta mun reissua pilannut sillä että on vihainen kun tulen kotiin tai soittaa kiukkuisena kesken illan ja pilaa kaiken, jos jostain syystä en ole hänelle vastannut tai viestiä kahteen tuntiin laittanut. Se idiootti ei tajua että se on raivostuttavaa!

Kyllä aina itse soitan ja ihan vapaa ehtoisesti illalla myöhään ja toivotan hyvät yöt ja kyselen lapsista. Mutta mies ei TAASKAAN!

Minulla ei ole ollut tapana yleensä kysellä perään, mutta tässä viimeisen kolmen vuoden aikana kun olen ollut peräti neljäkertää ilman miestä liikkeellä, niin joka ikinen kerta koko homma päätyy tappeluun sen takia kun en ole huomannut jotain viestii keskellä yötä tai en oo vastannu ku on soittanut.

Mua ahdistaa koko homma ihan sikana. Mies väittää ettei oo mustasukkainen mutta mitä muuta tuo on??? Ihan pimee se on....

Jos ite on liikkeellä niin EI koskaan kysele mitään. Nyt viel luulis että olis sillä olen raskaana 34 ja kipeää teke liikkuminen ja ongelmia ollut, niin yysisiä kuin psyykkisiä.

Mä vaan oon nyt ihan raivona sille idiootille.

Teidän että tyhmää, mutta mutta.....

Tuossa viime syksynä tuli töistä meikkivoiteet/

Karkas... Siis syksyllä tuli töstiä kotiin ja kauluksessa oli meikki voidetta tai huulipunaa en tiiä kumpaa. Mutta koneessa ei pois lähtenyt... Väittää ettei mitään, mutta tiiän ite että meillä meni silloin törkeen huonosti ja niitä työkamuja se näkee PALJON enemmän kuin minua... Mekin tavattu töissä ja siitä se lähti....

Että pännii!!!!

Nytkään ei OO mitään soittanu....

Yhteistyössä