Suututtaa, ärsyttää, surettaa. Tekis mieli huutaa ja itkeä. Paska päivä muutenkin. (mies jupinaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras.

Vieras
Joo tämä päivä on muutenkin mennyt iltaa kohden vaan huonommaksi. Tekisi mieli vain huutaa niin kovaa kun jaksaa ja potkia ja hakata nyrkkeilysäkkiä jos vaan olisi. Päätäkin särkee vaan koko aika kovempaa, eikun siis lääkepurkille taas.

Ja itse aiheeseen.. mua ärsyttää suunnattomasti mun mies. Se tekee aika useasti pitkää päivää töissä. Menee aamulla 7-8aikaan töihin ja tulee millon tulee. Työaika on tosin merkattu soppariin 8-16, mutta se on todella venyvä!! Tekee mysö toisinaan reissuhommaa. Nykyään on ollut sitäkin liikaa. (ainakin minun mielestä)
Okei, pitkinä duunipäivinä se ei yleensä lähde harkkoihin, mut niinä normipäivinä joo. Käy 3-4kertaa viikossa salilla. Yleensä sen neljä. Joskus jopa 5 kun "kuroo takas menetettyjä kertoja".
Sen lisäks se käy jäkispeleissä ja niitä on nyt ollut melkeinpä viikottain.

Lapset näkee isäänsä surullisen harvoin.
Viikonloput on kyllä vapaalla, mutta niillekkin päiville on useasti jos jonkinlaista ohjelmaa ja menoa. Tänääkin isompi kysyi itkien mihin isi taas menee johon mies sanoi että minä olen syöttänyt sanat sen suuhun.

Jep. Ei tosin tää lentäminen oo jatkuvaa, mutta mielestäni liian usein.
Minä vaan täällä kotona kaikki päivät lasten kanssa. Mä olen tosi tosi yksinäinen. Siksi mua surettaa ja harmittaa..

Anteeksi sepostus, mutta pakko vähän saada ajatuksia ulos niin jospa tämä taas tästä..
Tasan ei mee onnen lahjat...
vittu.

No eihän tuommoinen käytös sovi mieheltä alkuunkaan. Eihän hän voi viettää samanlaista poikamieselämää mitä on ehkä viettänyt ennen lasten saamista. Sanot sille miehelle että menojen on vähennyttävä ja sinunkin on päästävä välillä ulos tuulettumaan. Siis et pyydä vaan vaadit.

[QUOTE="suttura";22426330]No eihän tuommoinen käytös sovi mieheltä alkuunkaan. Eihän hän voi viettää samanlaista poikamieselämää mitä on ehkä viettänyt ennen lasten saamista. Sanot sille miehelle että menojen on vähennyttävä ja sinunkin on päästävä välillä ulos tuulettumaan. Siis et pyydä vaan vaadit.[/QUOTE]

Olen mä koittanut sille sanoa, mut se vaan sanoo et mä liiottelen ja että hän ei lennä aina. Ei ehkä lennäkkään, mutta usein. Eikä joka viikko tälleen mut joskus tuntuu et liian usein ja sit alkaa vaan enempi ärsyttää mitä enempi miettii..
Enkä mä halua alkaa aikuista miestä kieltämään. Enhän ole sen äiti. Ja jos sanon et onks pakko taas mennä niin sanoo et ei sit ja mököttää sit sitä ei jaksa kattoo ja sanon et painukoot, olenpa jopa sanonut että mee vaan mut elä pliis tuu takas. Ja sit vaan sanoo et höpö höpö ja heippa rakas. Tai sit jankkaa niin kauan kunnes en jaksa enää kuunnella.

Niin ja mä menisin jos mulla olis ystäviä joiden kanssa mennä. Ne "ystävät" kun hävisivät kun esikoinen syntyi.

meillä eletään vähän samanlaisessa tilanteessa, eli en muista milloin mies ei olisi töitä tehnyt illalla tai viikonloppuinakaan, ja siis sopparissa tuo 8-16...ekanakaan ei ole mielestäni tervettä ja toisekseen se on meiltä kotona pois.
harrastuksessa käy 2 x vkossa, mikä toisaalta on ihan ok että tekee jotain muutakin kuin töitä MUTTA
meillä vielä pienet lapset jotka ikävöivät (!) ja tarvitsisivat isäänsäkin, samoin minä aina odotan että ihana kohta mies tulee töistä ja petyn kun istuu koneella koko illan, meidän muiden pitäisi olla hiirenhiljaa ja jos jotain lapsetkin käyvät kysymässä/sanomassa alkaa huuto että menkää pois :( tosi inhottava tilanne. viimevkonloppu oli ala-arvoinen eli mies oli äijäporukalla mökkeilemässä koko viikonlopun eikä oikeasti edes ymmärrä mistä minä hermostuin ja nalkutan...ei ole ehtinyt tälläkään viikolla olemaan vielä varmaan puoltatuntia kotona lasten kanssa. minulla ei ole omaa aikaa tosin en tässä vaiheessa sitä edes juuri kaipaa vaan haluaisin enemmän sellaista perheaikaa jolloin oltaisiin koko porukka kasassa tekemässä jotain kivaa tai edes kotijuttuja, nyt minä hoidan kaiken :( :(
halaus ap:lle ja jaksamista sinnepäin, et ole tilanteessasi yksin vaan täällä ollaan hengessä mukana!!!

[QUOTE="harmi";22430744]sinun kannalta, jos miehellä paljon kavereita, sinulla taas ei ole, kenen kanssa mennä, Onko ketään äiti kaveria, jonka kanssa voisit kahvitella?[/QUOTE]

Vaikka päiväkahviseuraa?

Yhteistyössä