Suvisten mielestä siniristilippu on rasistinen ja siksi siitä on luovuttava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siniristilippumme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Iltalehden immosgallup jutussa ei muuten ole mahdollisuutta kommentteihin, tästä siis on pääteltävä et se on mamu.pakko olla, ei voi muuta selitystä olla.

Se on uussana joilla syrjäytymisvaarainen kansanosa kuvailee ihmisiä, jotka kykenevät suvaitsevaisuuteen ja lähimmäisten inhimilliseen kohteluun.

3019c8.JPG

Korjasin kirjoitusvirheitäsi...

Tuon bloginpitäjän ehdotus uudesta lipusta, jossa on Suomen leijona, loukkaa mua koska olen pasifisti enkä usko miekan heilutteluun.

Lisäksi Suomessa ei ole leijonia muualla kuin joskus turistina Ruokolahdella, ja koska en ole ruokolahtelainen niin tuo ehdotus loukkaa mun tuntojani syvästi.

tai sitten kyse on siitä minkälaista tekstiä tuollaisen otsikon alle tulisi, koska esim persujen nousua puoltava juttu (eli tuo jälkimmäinen linkki ) sallii kommentit.Sinne on tullut melkein 300 viestiä eikä ole vielä suljettu, kun ei ole persuilla ollu tarvetta solvata mamuja, vaan on voinu vaan kehua itseään? voisko olla?

Tuon bloginpitäjän ehdotus uudesta lipusta, jossa on Suomen leijona, loukkaa mua koska olen pasifisti enkä usko miekan heilutteluun.

Lisäksi Suomessa ei ole leijonia muualla kuin joskus turistina Ruokolahdella, ja koska en ole ruokolahtelainen niin tuo ehdotus loukkaa mun tuntojani syvästi.
Lisäksi kyseinen suvis on niin tampio ettei tajua sapelin, jota Suomen Leijona tallaa, olevan ählämsählämien käyttämä miekka, eli ei hänenkään ehdotus täytä monikulttuurisuuden ihannetta.

Lisäksi kyseinen suvis on niin tampio ettei tajua sapelin, jota Suomen Leijona tallaa, olevan ählämsählämien käyttämä miekka, eli ei hänenkään ehdotus täytä monikulttuurisuuden ihannetta.
Aivan! Suomen Leijona onkin oikeasti Olli Immonen joka haluaa taistella mamutusta vastaan.

Muutoin nuo sinivalkoraidat on ok, koska ne muistuttavat meitä eräästä etelä-Euroopan maasta jossa kohta kaikki rahamme lepäävät parhaillaan, hyvässä turvassa.

Yhteistyössä