J
jaapeli
Vieras
Suoraan sanoen ärsyttää. Kaikki siskot minun ja miehen puolelta on meitä n 10-15v vanhempia. Heidän omat lapsensa ovat siis jo aikuisia. Meillä on kaksi lasta, nyt 3- ja 5-vuotiaat. Ärsyttää, kun siskokullat eivät millään muista omien lastensa pikkulapsiaikaa. Heidän aikanaan isovanhemmat olivat hyvässä kunnossa ja hoitivat lapsenlapsiaan lähes joka viikonloppu. Meillä ei ole ketään (MLL lukuunottamatta...) joka auttaisi. Siskot ihmettelevät, miten ei jakseta lähteä reissuun lasten kanssa, riekkua sukujuhlissa jne. no, kyllähän se väsyttää, kun on 5 vuoden ajan hoitanut pelkästään työn ja lapset, eikä kukaan puheistaan huolimatta koskaan tule auttamaan. Puheita kyllä on, useastikin on puhuttu että kyllä me tullaa sitten joskus hoitamaan lapsia että pääsette vaikka käymään yhdessä kaupassa...mutta eipä ketään sitte näy. Lieneekö syynä nuoremman lapsen vammaisuus vaiko vanhemman lapsen kuulovamma :/
No, silti olen tyytyväinen elämääni ja lapsiini
Ärsyttää vaan noiden muiden höpötys kun eivät oikeasti edes tiedä, millaista on olla sidottuna lapsiinsa jatkuvasti kun kukaan ei auta.
No, silti olen tyytyväinen elämääni ja lapsiini