Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja musta harmaana:jalkapallo ei ole oikeudenmukainen laji.. paras ei aina voita ja sitä rataa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja emulia:täällä ei! tai mulla ei hätää.. mutta pikkuveli 8 vee itkee sydäntäraastavasti xDD
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja emulia:täällä ei! tai mulla ei hätää.. mutta pikkuveli 8 vee itkee sydäntäraastavasti xDD
Voi ei. No, itsekin olin oikeastaan Espanjan puolella ja se pärjääkin varmasti jatkossa.
Alkuperäinen kirjoittaja emulia:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja emulia:täällä ei! tai mulla ei hätää.. mutta pikkuveli 8 vee itkee sydäntäraastavasti xDD
Voi ei. No, itsekin olin oikeastaan Espanjan puolella ja se pärjääkin varmasti jatkossa.
Ei voi muuta sanoo kun että kovaa on pienen ihmisen elämä ja maailma kaatuu pienestä.. Juu kyllä me luotetaan että espanja parantaa seuraavaan pelii! Muuten joudutaan alkaa käyttää tota yhtä jossain psykiatrilla..
Alkuperäinen kirjoittaja emulia:hahaei niitä hirveesti juuret hetkauta! tää ois ollu espanjan puolella vaikka suomi ois ollu vastassa. Selitä nyt toiselle että "sinä et voi isona pelata brasilian maajoukkueessa koska olet suomalainen"