P Pörrö76 Uusi jäsen 18.05.2004 10 0 1 31.08.2005 #1 Harrastaako joku täällä vielä swappailua tai haluaako joku aloittaa uuden harrastuksen? Jos kiinnostaa, niin täällä olisi varsinkin teemattomista decoista kiinnostunut. Viestejä odotellaan :wave:
Harrastaako joku täällä vielä swappailua tai haluaako joku aloittaa uuden harrastuksen? Jos kiinnostaa, niin täällä olisi varsinkin teemattomista decoista kiinnostunut. Viestejä odotellaan :wave:
V virve Vieras 31.08.2005 #2 Mä decoilen ja tarttisin uusia swappikamuja. Mulle voit kirjotella osoitteeseen: Kaijakoo@luukku.com